بسیج رسانه با تمام ظرفیت ها در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود

هورنیوز – حجت‌الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در دیدار با سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان که به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر عج انجام شد، ضمن خیر مقدم و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته بسیج رسانه در سطح استان خوزستان، بسیج را یک حرکت عظیمی دانست که با فرمان حضرت امام خمینی (ره)درسال ۵۸ تشکیل شده و پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزشها را انجام می دهد و در همه زمان ها نقش های مختلفی را ایفا کرده زمانی با رویکرد فقط نظامی بوده و در حال حاضر هم با حفظ ماموریت خود به فرهنگ ورسانه هم توجه شده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفتند: دراین ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  بعضی قصد داشتند نقش بسیج را کم رنگ کنند ولی با حمایت های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توانست کارهای موثر زیادی انجام دهد و این جز ء افتخارات این نهادمردمی است. و همچنین تشکیل اقشار مختلف بسیج از دستاورد های مهم بسیج می باشد که نمونه بارز آن بسیج رسانه است.

 

وی افزود: بسیج رسانه به عنوان یک نهاد مردمی و تخصصی می تواند نقش مهمی در سطح جامعه و خصوصا جهاد تبیین داشته باشد.

 

ایشان اضافه کرد: امروز فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که در تعامل با هم در تحقق این فرایند گام خواهیم برداشت و پرچم دار این جهاد خواهیم بود.

 

سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات و نوع نگاه ایشان به حوزه فرهنگ و رسانه تشکر کردند. و   گزارشی از برنامه و فعالیت های صورت گرفته در بسیج رسانه را ارائه دادند و اعلام کردند در تمام زمینه های رسانه ای و جریان سازی رسانه در جهت اهداف انقلاب و نظام آماده همکاری و تعامل هستیم.

 

او در این دیدار بر اجرای برنامه های مهم خصوصا جشنواره رسانه ای ابوذر و کنگره ملی رسانه های انقلاب اسلامی، یادواره شهدای رسانه، اجرای دوره های آموزشی و اردوهای فرهنگی تاکید کردند
و اعلام نمودند بسیج رسانه خوزستان با تمام ظرفیت در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و از تمام ظرفیت ها در جهت پیشبرد اهداف خصوصا جهاد تبیین و آموزش سواد رسانه ای عموم مردم استفاده خواهد کرد.

 

همچنین در این دیدار بر افتتاح دفتر جدید سازمان بسیج رسانه خوزستان تاکید و مقرر شد افتتاح دفتر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولین استانی و کشوری انجام گردد.

https://hoorkhabar.ir/703280کپی شد!
95
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.