مدیرعامل فولاد اکسین مدیر برگزیده جهادی در سال ۱۴۰۰ شد

هورنیوز – در هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی که ۲۳ اسفندماه در سالن همایش های وزارت کشور برگزار گردید، امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس مدیر برگزیده جهادی کشور شد.

 

هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی با رویکردهایی از قبیل تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور ، تلاشی برای ایجاد همدلی  و همگرایی مدیران کشور در جهت منافع ملی، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران، تلاش برای همکاری با دولت جهت تدوین نظام مدیریتی و نظام تحول اداری در کشور، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در راستای تربیت مدیران ملی  و بین المللی، شناسایی  و سازماندهی و حمایت از مدیران جهادی ملی و بین المللی، ایجاد وحدت و همدلی در بین مدیران در سطح ملی و بین المللی برگزار گردید.

 

انجمن مدیریت جهادی کشور که با حضور متخصصان و مقامات عالی رتبه لشکری و کشوری تشیکل یافته است هرساله با ارزش های مرتبط با حوزه تولید، خودکفایی و مسئولیت های اجتماعی اقدام به ارزیابی، پایش و انتخاب مدیران برگزیده جهادی کشور می نماید.

 

این انجمن پس از ارزیابی و بررسی نامحسوس و بدون اطلاع قبلی و تشریفات سازمانی از کانال های مختلف درخصوص عملکرد مدیریت مهندس امین آسیابان در بخش های مختلف سیاست گذاری و اجرایی مورد سنجش و پایش قرارداده است، که این ارزیابی در مواردی همچون از سرگیری صادرات، ثبت رکورد های مختلف تولیدی، تولید محصولات جدید براساس نیاز کشور، خودکفایی ملی براساس توان و مدیریت و مهندسین داخلی، ارزش گذاری و افزایش عزتمندی برای کرامت انسانی پرسنل شرکت و .. بوده است که بر این اساس مهندس آسیابان مدیرعامل آن‌ شرکت به عنوان مدیر برگزیده جهادی سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

https://hoorkhabar.ir/703586کپی شد!
44
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.