غافلگیری شهروندان خوزستانی با اعلام تعطیلی دیرهنگام!

هورنیوز – باتوجه به تعطیلی دیرهنگام اکثر دستگاه های هفت شهر خوزستان از سوی استانداری، شهروندان این استان با انتقاد از موضوع مذکور خواستار هماهنگی و یکپارچگی بیشتر از سوی مسئولین ذیربط شدند.

 

در همین زمینه یکی از این مخاطبین به رسانه ما نوشت: مگر چند نفر بین ساعت اعلام این تعطیلی از سوی استانداری(ساعت ۶/۴۳ صبح امروز خبر روی خروجی سایت استانداری قرار گرفته است) تا زمان خروج از خانه تلفن همراه خود را بررسی می کنند تا ببیند که آیا باید به محل کار بروند یا خیر؟

 

دیگری از روی طنز می گوید: شهروندانی که در گروههای مجازی که خبرنگاران حضور دارند عضو نیستند چگونه مطلع شوند؟ لااقل تعدادی ماشین و بلندگو در سطح محلات شهر به حرکت دربیایند تا مردم را از این تاخیر آگاه کنند.

 

به گزارش هورنیوز، این در حالی بود که اداره کل هواشناسی خوزستان شب گذشته در اطلاعیه ای نسبت به ماندگاری توده گرد و خاک تا امروز هشدار سطح نارنجی صادر کرد و اعلام داشت: ماندگاری توده گرد و خاک در مناطق شمالی، شمال غربی، غربی، جنوب غربی، مرکزی و جنوبی استان از اواخر وقت دیروز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ تا اواخر وقت یکشنبه ۲۲ اسفند سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/703171کپی شد!
59