از گنجینه راهیان نور برای تربیت نسل جوان استفاده شود

هورنیوز – سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه همایش روز ملی راهیان نور و هجدهمین جشنواره ره آور سرزمین نور اظهار کرد: یکی از موضوعات مثبت که پس از دفاع مقدس در سرزمین جمهوری اسلامی ایران و مناطق مرزی ما اتفاق افتاد بحث رایانه نور بود.

 

وی افزود: جوانان و نوجوانان باید در مناطق مرزی و عملیاتی حضور پیدا کنند تا با رشادت‌ها شهادت‌ها و ایثارگری گذشته رزمندگان در دفاع مقدس آشنا شوند.

 

جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: دشمن در جنگ شناختی ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد حجمه قرار می‌دهد که یکی از این ارزش‌ها دفاع مقدس است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: امام خمینی(ره) از هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک گنج یاد کرد که سرمایه‌های بسیاری در داخل آن نهفته است و یکی از مواردی را که مورد حجمه قرار گرفته دفاع مقدس و راهیان نور بوده و حضور جوانان و نوجوانان در مناطق مرزی یک نوع جهاد طبیعی است تا آن‌ها متوجه شوند گنجینه‌ای که امام خمینی (ره) از آن یاد کرده چه بود.

 

وی اضافه کرد: دشمن می‌خواهد بین گذشته ما و نسل جدید فاصله ایجاد کند و راهیان نور ظرفیتی است که با استفاده از آن شکاف‌هایی که دشمن به دنبال ایجاد آن است را برطرف کنیم.

https://hoorkhabar.ir/703152کپی شد!
88
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.