سپاه داعیه‌دار مکتب امام حسین(ع) است

هورنیوز – سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در مراسم گرامیداشت روز پاسدار که امروز ۱۴ اسفندماه در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، با تبریک میلاد باسعادت امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه گفت: سپاه در بدو تأسیس همواره مجهز به دو بال معنوی و مادی بود و بال معنوی سپاه برگرفته از مکتب عاشورایی و قیام امام حسین(ع) بود.

 

وی افزود: سپاه در همه برهه‌های انقلاب اسلامی با همه وجود جانفشانی کرده و جان برکف از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ضدانقلاب و بعثی و داعش دفاع کرده است و همچنان این جان‌برکفی ادامه دارد.

 

شاهوار ادامه داد: مفتخر هستیم امروز در سایه ولایت فقیه، سپاه از مکتب امام حسین(ع) مقتدرانه دفاع می‌کند و سپاه در بعد معنوی و مادی مقتدرانه حضور دارد و این فرهنگ عاشورایی و امام حسین(ع) در سپاه موج می‌زند و مفتخر هستیم امروز سپاه داعیه‌دار مکتب امام حسین(ع) و پاسدار انقلاب و حریم جمهوری اسلامی است و این راه نورانی با اقتدار ادامه دارد.

 

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام رستگار، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدا گفت: همان‌طور که اباعبدالله الحسین(ع) از دین جدشان که دین ناب محمدی است با شهادتشان پاسداشتی کردند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۴ دهه انقلاب همانند مولایشان با تمام وجود پاسداری کردند.

 

وی افزود: در حقیقت بیش از ۴۰ هزار شهید پاسدار در دفاع از انقلاب اسلامی می‌تواند ادعای ما در پاسداری سپاه از انقلاب اسلامی را اثبات کند.

 

رستگار ادامه داد: سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها با تمام توان‌شان در مقابل دشمنان مانند داعش ایستادگی کرده و در این راه شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم کردند و همواره ولایت‌مدار هستند.

https://hoorkhabar.ir/702796کپی شد!
94
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.