لزوم ورود دستگاه قضا به شرکت ویران شده لوله سازی خوزستان

هورنیوز – بهمن فرخ پیام سهامدار شرکت لوله سازی خوزستان در مصاحبه با خبرنگار ما و خطاب به مسئولین دادگستری گفت: آقایان باتوجه به سخنرانی رئیس دادگستری خوزستان و مصاحبه جناب حسینی پویا چگونه کارخانه لوله سازی خوزستان با این عظمت و در نوع خود منحصر بفرد بودن تخریب شد و هیچ شخصی اقدامی برای جلوگیری از تخریب و فروش اموال آن انجام نداد و براحتی کارخانه را به فروش رساندند؟

 

وی در بخشی دیگر افزود: ما از همه طریق اطلاع رسانی کردیم و طی لوایح مختلف به بازپرسی و دادستان این موارد را اعلام نمودیم ولی هیچ توجهی نشد، تا امروز که یک زمین خالی تحویل ما شده است!

 

فرخ پیام عنوان کرد: حتما استحظار دارید که حتی دیوار آنجا را تخریب نمودند و حالا قصد تصرف زمینهای آن شرکت را دارند؛ عالیجنابان از آقای عشقی بعنوان یک بدهکار کلان بانکی چرا در این مدت حمایت شد تا به راحتی به استان خیانت کند؟

 

این سهامدار لوله سازی در پایان گفت: باید از کی و کجا استمداد بطلبیم تا جلوی این فساد سازمان یافته گرفته شود؟ لطفا به داد ما برسید با سخنرانی نمی شود جلوی فساد را گرفت. مردم بیدارند و هوشیار منتظر پاسخ شما هستند. این سوال همه مردم خوزستان است تا کی میشود حقیقت را به خوزستانی ها نگفت؟ اگرچه داستان لوله سازی خوزستان را همه میدانند و خودخوری میکنند، آیا با این هرج و مرج موجود میشود در اهواز سرمایه گذاری کرد؟ لطفا ارایه طریق بفرمایید اگر تضمین سرمایه گذاری را میکنید و مطمن هستید امنیت برقرار است بفرمایید تا ما شروع کنیم.

https://hoorkhabar.ir/702769کپی شد!
30