آیا زمان دسترسی به مواد مخدر کمتر از تهیه پیتزا و ساندویچ است؟

هورنیوز – سردار مجید کریمی؛ درباره اظهارنظرهایی که هراز چندگاهی در رابطه با زمان کوتاه و چند دقیقه‌ای دسترسی به مواد مخدر مطرح می‌شود، اظهار کرد: من این اظهارنظرها را اساساً تأکید نمی‌کنم، بنده نزدیک به سه دهه است که در این حوزه[مقابله با مواد مخدر] کار می‌کنم حتی اگر من با لباس شخصی به پارک شوش بروم، آیا کسی به من مواد مخدر می‌فروشد؟ قطعاً اینگونه نیست.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: فروشندگان مواد مخدر با افراد خاصی کار می‌کنند، ساقیان مواد مخدر از ترس بازداشت توسط پلیس یا اینکه به قانون سپرده شوند، بررسی‌های زیادی درباره خریدار مواد مخدر انجام می‌دهند تا ببیند وی به طور مثال مأمور پلیس یا مصرف‌کننده است یا خیر.

 

وی بیان کرد: بله، امکان دارد در مناطق آلوده، ارائه و عرضه مواد مخدر بیش‌تر از سایر نقاط شهر باشد اما اینکه در نقاط مختلف شهر فردی اراده کند که مواد مخدر در مدت پنج دقیقه به دست وی برسد، خیر اینچنین نیست و در این رابطه قدری غلو شده است.

 

این مقام انتظامی متذکر شد: بعضاً در رسانه‌ها می‌بینم که عنوان می‌شود مواد مخدر زودتر از یک پیتزا یا ساندویچ دست مصرف‌کننده می‌رسد؛ در اینکه مواد مخدر وجود دارد، شکی نیست، متأسفانه در نقاط آلوده مواد مخدر وجود دارد و ما نیز درصدد شناسایی و و برخورد با فروشندگان مواد مخدر هستیم.

 

کریمی تصریح کرد: اصلاً نمی‌توان جمع بست و گفت مواد مخدر در چند دقیقه به دست مصرف‌کننده می‌رسد، خدا را شکر در برخی از نقاط شهر این معضل وجود ندارد و شما اصلاً خرده‌فروش نمی‌بینید اما در مکان‌هایی که مرکز و کانون مصرف مواد مخدر است، فروشندگان مواد مخدر برای کسب سود نادرست جمع می‌شوند.

https://hoorkhabar.ir/702757کپی شد!
57