افراد سابقه دارِ دربند مرخصی نوروزی نمی‌روند

هورنیوز – حجت‌الاسلام صادق مرادی امروز در حاشیه طرح ارتقای امنیت عمومی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های ارزنده نیروی انتظامی، نظامی و امنیتی استان خوزستان اظهار داشت: با تلاش‌های ارزنده نیروی انتظامی، نظامی و امنیتی استان خوزستان تاکنون بیش از ۴ هزار اسلحه کشف شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه در صورت کشف سلاح غیرمجاز به ویژه اسلحه جنگی متهم تا صدور حکم آزاد نخواهد شد، عنوان داشت: براساس دستورات دستگاه قضایی به هنگام کشف هرگونه سلاح غیرمجاز به ویژه اسلحه‌های جنگی، متهم دستگیر و تحت هیچ شرایطی تا صدور حکم آزاد نمی‌شود و بدون هیچ گونه ارفاقی باید حداکثر مجازات قانونی برای متهم اعمال شود.

 

مرادی از برخورد جدی با عاملان، مشارکان و معاونان در استفاده از این سلاح‌های غیرمجاز خبرداد و افزود: با عاملان، مشارکان و معاونان افرادی که از این اسلحه‌ها استفاده می‌کنند نیز برخوردی جدی خواهیم داشت، همچنین این برخوردها در مراسماتی که از این سلاح‌ها در آن استفاده می‌شود نیز وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه هیچ گونه ارفاقی در مورد کسانی که اقدام به قاچاق یا توزیع مواد مخدر می‌کنند وجود ندارد ادامه داد: حداکثر مجازات قانونی در هر مورد برای آن‌ها اجرا شود بنابر این هیچ‌ گونه ارفاق قضایی شامل این افراد نمی‌شود.

 

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به اینکه هیچ کدام از افراد سابقه‌دار به ویژه در زمینه سرقت ایام نوروز مرخصی نخواهند داشت، تصریح کرد: با کسانی که در این ایام اقدام به اخلال در نظم کردند به ویژه اراذل و اوباش که در چهارشنبه سوری پایان سال شاید اقداماتی داشته باشند باید طبق دستورالعمل‌های نیروهای نظامی و انتظامی برخورد شود.

 

مرادی در پایان گفت: در صورت نیاز این افراد بازداشت و تحت‌الحفظ نگهداری می‌شوند، حداکثر توان دستگاه قضائی در کنار نیروهای نظامی و انتظامی برای تأمین امنیت استان خوزستان به‌کار گرفته خواهد شد تا که پایان سال خوبی را داشته باشیم؛ هر کس بخواهد وارد این خط قرمز امنیت مردم شود به شدت با او برخورد می‌شود.

 

تسنیم

https://hoorkhabar.ir/702734کپی شد!
71
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.