طرح به استقبال بهار ۱۴۰۱ شهرداری کوت عبدالله آغاز شد

هورنیوز – باب المراد با اشاره به این که شهرداری در امر استقبال از سال نو بسیار تاثیر گذار است گفت: شهرداری‌ها یکی از ارگان‌های مهم و فعّال در ساماندهی و ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان هستند که در جهت افزایش امکانات رفاهی و زیبایی شهر فعالیّت می‌کنند و امیدواریم بتوانیم با تلاش مضاعف خدمات بیشتری برای شهروندان انجام دهیم. وی همچنین بر بکارگیری از همه امکانات و نیروهای موجود در مناطق جهت آماده سازی شهر قبل از شروع سال جدید تاکید و تصریح کرد، با توان تمام به استقبال بهار می رویم.

 

وی بیان داشت: در همین راستا فعالیتهایی همچون انجام لکه گیری آسفالت، جمع آوری نخاله ها، رنگ آمیزی جداول، شست و شوی معابر و میادین، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی ورودی و خروجی شهر، آذین بندی، نصب المان‌های نوروزی در سطح منطقه، راه اندازی آبنماها و رنگ آمیزی مبلمان پارک ها از جمله مهمترین اقدامات این شهرداری به مناسبت فرا رسیدن سال جدید خواهد بود.

 

شهردار کوت عبدالله در ادامه کاشت گل های بهاری را از جمله برنامه های مهم فضای سبز ذکر کرد و عنوان کرد: کاشت گل های بهاری قبل از سال جدید و در ابتدای فصل بهار در دستور کار شهرداری قرار گرفته و فضای سبز شهری برای کاشت گل های بهاره آماده شده است.

 

وی در پایان گفت: در طرح استقبال از بهار آذین بندی، بهسازی معابر، لکه گیری آسفالت، رنگ آمیزی جداول، رفع نقایص روشنائی معابر، میادین و پارکها از جمله اقدامات لازم برای استقبال از سال نو است.

 

لازم به ذکر است که با حکم باب المراد شهردار کوت عبدالله فرهاد لجم اورک سرپرست خدمات شهری به عنوان رئیس ستاد استقبال از نوروز۱۴۰۱منصوب شد.

https://hoorkhabar.ir/702718کپی شد!
103