بازدید سردار شاهوار پور از محل برگزاری کمیسیون عالی پزشکی فاقدین مدارک سپاه

به گزارش هورنیوز: سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این بازدید ضمن تاکید بر نقش مهم مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پیروزی در جنگ، عنوان کرد: مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس انتظار زیادی در جهت برگزاری این کمیسیون کشیدند که با پیگیری های انجام شده الحمدلله این کمیسیون در حال اجرا می باشد.

 

وی اظهار کرد: مردم با ایفای نقش کنار رزمندگان در دوران دفاع مقدس، دچار صدمات زیادی شدند که برخی به دلیل نداشتن مدارک امکان حضور در کمیسیون عالی را نداشتند که باپیگیری انجام شده، تمامی افراد فاقد مدارک نیز با تشکیل پرونده ی فاقدین مدارک در این کمیسیون حضور پیدا کردند.

او افزود: کمیسیون عالی پزشکی سپاه باپیگیری سپاه استا و با حضور ۱۱ پزشک متخصص از بیمارستان بقیه الله تهران با هدف بررسی پرونده رزمندگان دوران دفاع مقدس شامل پرونده های ماده ۸۷ ، فاقدین مدارک و همچنین پرونده های موج انفجار، تیر و ترکش و شیمیایی در حال برگزاری می باشد.

درپایان سردار شاهوار پور از زحمات و حضور پزشکان متخصص بابت حضور در استان خوزستان و برگزاری کمیسیون عالی پزشکی تشکر و قدردانی نمودند و درخواست کردند که جهت حل مشکل ایثارگران این کمیسیون ۲ بار در سال انجام گردد.

 

این کمیسیون از روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه آغاز شده و تا فردا( شنبه) ۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/702660کپی شد!
126
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.