پیام دعوت مدیر عامل برای شرکت در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن

هورنیوز – بسم الله الرحمن الرحیم: قال الله‌تعالی: وَ مَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسولَهُ وَ الَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ (سوره مائده آیه ۵۶)

 

ایام‌الله دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی از نفحات قدسی و غنیمت‌های پر برکت آخرالزمان، یادآور به بار نشستن شجره طیبه ایمان و معنویت پس از ۱۴ قرن است، و به حق، غدیر انقلاب و موعد و میثاق عهدی دوباره برای اهل حق عنوان گرفته است.

 

۲۲ بهمن، این سرآغاز حکومت الله بر سراسر جهان با دست قدرت الهی و به پرچمداری حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، الهام‌بخش تحقق وعده‌های نصرت و ظفر از جانب خدای متعال، از اعظم اعیاد ملی و دینی ما و مایه فخر و مباهات همه مستضعفان و آزادمردان و زنان جهان است که در سراسر عالم به شایستگی پاس داشته می‌شود.

 

آری! بنیانگذار نستوه و مبارز این انقلاب استوار و شکوهمند اسلامی، به درستی آن را سرآغاز برچیده‌شدن دستگاه ستمگری طاغوت و جلوه‌ای از نهضت پر عظمت حضرت محمد رسول‌الله (صلی الله علیه و آله و سلم) نامیدند. از این روست که پس از انفجار مهیب در «شرق» عالم، اکنون شاهد افول تمدن منحط «غرب» و بویژه هیمنه پوشالی آمریکا هستیم.

 

خاتمه یافتن قرن‌ها ظلم و فساد، تبعیض و بی‌عدالتی که از سوی طواغیت دوران بر نسل بشر تحمیل شده است، امید و آرزوی موهوم نیست. جنگ جهانی چهارم در حوزه‌های امنیت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و عقلانیت هم نتوانست هدف استکبارِ درون تهی و مفتضح شده را تأمین کند.

 

آری، حکمرانیِ سایبری خوابی بی‌تعبیر است که علی‌رغم هیاهوی غول رسانه‌ای آن از جمله در عرصه بیولوژیکی، اگرچه قربانیان بسیاری گرفت؛ ولی محکوم به شکست قطعی است.اینجانب ازعموم هم استانی ها وهمشهری های عزیز و همچنین همکاران محترم شرکت لوله سازی اهوازدعوت بعمل می نمایم تا در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن حضور باشکوه بهم رسانده تا بار دیگر شکوه وحدت ویکپارچگی خویش در لبیک به ندای امامین انقلاب و شهدای بزرگوار را به رخ دشمن کشیده و ثابت نمائیم اقتدارابرقدرتها پوشالی است و دست قدرت الهی از همه قدرتهابالاتراست.

 

علی خنیفر

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

https://hoorkhabar.ir/703474کپی شد!
59