کار آسفالت و تسطیح معابر کوی مهدیس آغاز شد

هورنیوز – رضا امینی شهردار اهواز گفت: قولی به مردم دادیم که براساس قراردادی که در گذشته همکارانم در شهرداری با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء منعقد کردند، این قرارگاه متعهد شد راه‌سازی، آسفالت، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی، فضای سبز و چراغگذاری محله را انجام دهد.

 

وی ادامه داد: بحمدالله امروز با رسیدن اولین محموله، کار آسفالت و تسطیح معابر مهدیس آغاز شده که امیدواریم تا قبل‌از عید بخش مهمی از معابر اصلی و فرعی این محدوده آسفالت شود تا رضایتمندی نسبی برای مردم ایجاد شود.

 

او در خصوص طرح بعدی گفت: طرح بعدی برای ایجاد خدمات شهری و برنامه منظم جهت زمان‌بندی حمل زباله‌های خانگی است که ان‌شاءالله با اطلاع‌رسانی گسترده به شهروندان شریف اهوازی این مهم انجام خواهد شد و به‌صورت منظم و شبانه بدون استفاده از مخازنی که در سطح شهر مستقر هست، همکاران و پیمانکاران محترم خدمات پسماند، زباله ها را تحویل بگیرند و به سایت صفیره منتقل کنند چون ماندگاری زباله در شهر با هوایی که خوزستان دارد بسیار مضر و مسموم و منشأ آلودگی های بسیار خواهد بود.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم طبق زمان‌بندی معین زباله ها را به‌طور روزانه در یک ساعت مشخص بیرون بگذارند که نیازی به گذاشتن مخازن در سطح معابر نباشیم و ان‌شاءالله رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

امینی ادامه داد: بخش بعدی‌ هم در خصوص زمین‌هایی است که گاهی گفته می‌شود با کاربری های غیر مسکونی و غیر تجاری در اختیار نهادها و سازمان‌هاست. این نهادها باید بیایند زمین‌ها و اراضی متعلق به سازمانشان را تسطیح و بلااشکال کنند تا عارضه زیست‌محیطی برای مردم نداشته باشد.

 

وی در پایان یادآور شد: این کار باید سبب رضایت مردم شود و امیدواریم با حمایت مدیریت استان و همراهی دستگاه‌های مختلف اجرایی و همراهی که مردم خواهند داشت و دعای خیر آنها و به همت و همراهی همکاران و پیمانکاران محترم، شرایط زیست محیطی و زندگی بهتری برای مردم شریف اهواز تأمین شود.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهر نمایشگاه افکار و فروشگاه رفتار شهروندان است.

https://hoorkhabar.ir/702603کپی شد!
86