مدیر جوان و علمی، آینده درخشان سیمان بهبهان

هورنیوز – باتوجه به اینکه برخی شرکت های زیرمجموعه وزارت کار طی سالیان گذشته از عدم وجود مدیران جوان، علمی، پرتحرک و با ارتباط رنج می بردند، این روزها شاهد آن هستیم بعضی انتصابات در زیر مجموعه این وزارتخانه نوید بخش روزهای خوب و درخشان را مخصوصا به مردم خطه زرخیز خوزستان می دهد.

 

در همین زمینه مطلع شدیم مصطفی آذرخیل فارغ التحصیل رشته مدیریت در گرایش های صنعتی و دولتی، از مدیران نمونه صنعتی کشور که در سال ۱۳۹۳ هم موفق به کسب تندیس مدیر شایسته ملی شده بود، بر صندلی مدیرعاملی سیمان بهبهان تکیه زده است.

 

او همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان منطقه آزاد اروند، مدیریت بازرگانی شرکت خدمات مهندسی سیمان فارس و خوزستان، مدیریت در کمیته های ساماندهی، فروش و صادرات هلدینگ سیمان فارس و خوزستان را نیز در کارنامه خود دارد.

 

وی نویسنده کتاب های نوآوری نرم در سازمان سخت و پیشه در نت است که این مهم نشان از مدیریت علمی و آماری دقیق در این شرکت طی روزها و سالهای آینده خواهد بود.

 

امید به آن می رود دولت سیزدهم بتواند از مدیران سالخورده و تجربی استان کم کم عبور کرده و جوانانی علمی، انقلابی و پرتحرک همچون آذرخیل را بیشتر به کار بگمارد تا شاهد توسعه روزافزون ایران اسلامی باشیم.

https://hoorkhabar.ir/702181کپی شد!
236
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.