توسعه ظرفیت انبارش ۳۰۰ هزار تُن مواد اولیه در فولاد اکسین خوزستان

هورنیوز – امین ویسی نژاد مدیر انبارها و سفارشات شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: واحد سفارشات و انبارها از پنج قسمت مواد اولیه، محصول، محصولات فرعی، قطعات و کالا و قسمت سفارشات و کنترل موجودی تشکیل شده است.

 

وی افزود: انبارهای مواد اولیه وظیفه دریافت، برش، تحویل اسلب به خط تولید را بر عهده دارند و انبارهای محصول دریافت محصول از خط تولید، انبارش و در نهایت ارسال محصول به مشتری را انجام می‌دهند.

 

ویسی نژاد گفت: در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مجموع ظرفیت جهت انبارش تقریبی ۳۰۰ هزار تُن مواد اولیه با احداث ۲ انبار جدید در محوطه فولادسازی و ضلع شمالی شرکت و ۳ دستگاه ریچ استاکر جهت دریافت و انبارش مواد اولیه ایجاد کردیم.

 

وی ادامه داد: در حوزه محصول مطابق سالیان گذشته سعی کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را به مشتری ارسال کنیم و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

 

مدیر انبارها و سفارشات شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: تاکنون ظرفیت انبارش ۱۴ هزار کالا در شرکت ایجاد شده و به بهترین شکل ممکن نگه‌داری می‌شوند. همچنین ظرفیت سازی انبارش کالاهایی که نیاز به نگه‌داری در انبار سرد دارد با ایجاد یک انبار سرد جدید در انبار مرکزی نیز ایجاد شده و انبار شیمیایی توسعه و استاندادسازی شد.

 

وی بیان کرد: نیروهای کل مجموعه انبارها ۱۲۰ نفر هستند که بخشی از آن‌ها کار برش اسلب و بسته بندی را به شکل برون سپاری انجام می‌دهند که ۷۰ نیروی مستقیم شرکت و مابقی نیروی پیمانکار هستند.

 

ویسی نژاد اضافه کرد: یک مورد در بحث توسعه انبارها ایجاد یک انبار جدید جهت افزایش ظرفیت انبارش سر ورق ها به میزان ۱۰ هزار تُن می باشد که کارهای طراحی آن انجام شده و در حال برگزاری مناقصه می باشد.

 

وی ادامه داد: همچنین در موضوع کنار ورق ها که یکی از محصولات فرعی می باشد با ایجاد ۲ انبار جهت انبارش کناره ورق ها ظرفیت انبارش ۱۵ هزار تن ایجاد گردید.

 

مدیر انبارها و سفارشات شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود: شاخص‌ترین اتفاق در این حوزه توسعه ظرفیت انبارش ۳۰۰ هزار تن مواد اولیه است چرا که هر گاه مواد اولیه به میزان کافی داشته باشیم می‌توانیم نوسانات بازار را کنترل و وابستگی به عوامل بیرونی را کمتر کنیم.

https://hoorkhabar.ir/702583کپی شد!
69
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.