اینچنین سرقت ها نتیجه فساد سازمان یافته است

به گزارش هورنیوز ؛ باتوجه به انتشار چند تصویر در خصوص سرقت اموال لوله سازی خوزستان که طی روزهای گذشته در فضای مجازی دست به دست شده است، مسعود فلاحی فرماندار اهواز در این زمینه اظهار کرد: شرکت لوله سازی خوزستان در سالهای گذشته تعطیل بوده و تجهیزات آن نیز به فروش رفته است، که در روزهای گذشته پیمانکار با قصد تغییر کاربری، تعدادی از آهن آلات و وسایل شرکت را خارج کرده و عذر نیروهای حراست شرکت را خواسته بود.

 

وی عنوان کرد: در پی این اتفاقات، تعدادی از افراد با ورود به محوطه مخروبه شرکت اقدام به سرقت آهن‌ آلات مانند در و پنجره باقی مانده تجهیزات کردند.

 

البته در خصوص این سرقت سرهنگ دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز خبر از بازداشت ۱۶ نفر داد است.

 

چرا درب شرکت شب باز مانده است؟

در همین زمینه بهمن فرخ پیام سهامدار شرکت به خبرنگار ما گفت: این شرکت سال هاست که تعطیل است و مدتی است شخصی اصفهانی بنام عشقی به اسم نوسازی شرکت را با قیمت کم خریده و سپس دستگاه ها و خطوط تولید آن را به اصفهان منتقل کرده، و زمانی که با اعتراض رسانه ها و دادگاه مواجه شد برای توجیه کار خود در آینده و انداختن تقصیر به گردن مردم اهواز با علم به گرانی، بیکاری و تبعیض بعد از بردن کلیه دستگاه ها و امکانات تولیدی به اصفهان و نگه داشتن چند آهن پاره در شرکت، دست به این اقدان زده و درب شرکت را باز گذاشته، برای زیر سوال بردن مردم ملاشیه و بهم زدن افکار عمومی و جا انداختن نبود امنیت در اهواز!

 

وی افزود: اقدامات این چنینی نتیجه فساد سازمان یافته است که اگر از آنها حمایت نمیشد کسی جرات ورود به کارخانه را پیدا نمی کرد. کاملا واضح است که این عمل، از قبل برنامه ریزی شده بود، و گرنه آن شرکت سالهاست که آنجاست و اتفاقی پیش نیامده بود. اتفاقاتی همانند آتش زدن، سرقت به عمد و … روش هایی برای کلاهبرداری از شرکتهای بیمه است.

 

فرخ پیام تصریح کرد: خود سهامداران اصفهانی مردم را وادار به رفتن به داخل شرکت کرده که آهن آلات و وسایل شرکت را خارج کنند که بگویند ببینید مردم ملاشیه شرکت را غارت کردند؛ در صورتیکه شرکت غارت شده بود و هر چه داشته مدیریت اصفهانی ها تخلیه کرده و بردند.

 

این سهامدار شرکت لوله سازی خوزستان در پایان گفت: مردم ملاشیه مردمانی شریف هستند و هیچگاه دست به چنین اقداماتی نمی‌زنند این افراد اجیر شده غارتگران قبلی لوله سازی هستند که صرفا برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات خائنانه خود دست به این کار زدند. زمانی که ماموران وارد شدند و یکی دوبار شلیک هوایی داشتن خود مسئول یا صاحب شرکت به آنها گفت که هیچ واکنشی نشان ندهند خودم میخواهم مردم وارد بشوند و هر چه داخل شرکت است را ببرند.

https://hoorkhabar.ir/701970کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.