فروشندگان مواد مخدر در آرامش نخواهند بود

هورنیوز – محمد امیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده به حضور فروشندگان مواد مخدر پس از صدور دستور قضایی عوامل کلانتری ۱۱ این شهرستان موفق به کشف دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، کلت کمری، تعدادی موتورسیکلت مسروقه و مقادیری از مواد مخدر شدند و طی این عملیات ۸ نفر از متهمان با صدور قرار تامین روانه بازداشت گردیدند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: با فروشندگان مواد مخدر، معتادان خطرناک، مجرمان و مخلان امنیت اجتماعی برخورد قاطع صورت می گیرد و این طرح به‌ صورت مستمر ادامه خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین خواسته های مردم شهرستان کارون برخورد با خرده‌فروشان و عمده فروشان مواد مخدر و پاکسازی این مناطق آلوده است و طرح پاکسازی مواد مخدر در برخی مناطق آلوده شهرستان کارون باعث رضایت بسیاری از مردم این شهرستان شده است.

 

امیری در پایان اظهار داشت: اجرای مطلوب این طرح‌ها، علاوه‌بر تلاش‌های مسئولین قضایی، پلیس و… به همکاری و مشارکت شهروندان نیز بستگی دارد و ما از شهروندان خواستاریم که در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، مشارکت کافی را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی آن را به مسئولین قضایی و انتظامی شهرستان کارون اطلاع دهند.

https://hoorkhabar.ir/701760کپی شد!
25