اعتلای جایگاه روابط عمومی ها، اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری است

هورنیوز – رضا امینی شهردار اهواز در این نشست ضمن اشاره به جایگاه روابط عمومی ها به عنوان چشم بینا و گوش شنوای هر سازمان گفت: برای جلب مشارکت مردم، نیازمند افزایش اعتماد و همچنین تقویت سرمایه های اجتماعی هستیم که تحقق این امر به نوع عملکرد و نقش آفرینی روابط عمومی ها در حوزه‌های مختلف دارد.

 

وی ضمن اشاره به نقش روابط عمومی در حوزه مدیریت شهری گفت: حوزه ارتباطات امری دو سویه و دوطرفه و یک حلقه اتصال بین مردم و مسئولان می باشد که در این راستا باید هوشمندانه به عنوان یک رابط توانمند در برقراری ارتباط دو طرفه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی همچنین ضمن رونمایی از سامانه معابر شهر با اشاره به هفت هزار معبر با نام در شهر و تعدادی معبر بی نام به مهم بودن موضوع نامگذاری معابر شهری اشاره کرد و افزود: پیوستگی معابر، استفاده از اسامی درست و همچنین نامگذاری بر اساس فرهنگ مردم، از موضوعاتی است که باید در این حوزه به آن اهتمام ویژه داشت؛ چرا که در حوزه شهری نامگذاری معابر باید بر اساس رویکردهای دقیق پژوهشی و خواست و اراده جامعه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم شهری انجام شود‌.

امینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره سامانه نظرسنجی هم افزود: لزوم استفاده از نظراتِ شهروندان به عنوان ذینفعان اصلی در فرآیند برنامه ریزی و مدیریت شهری، در ارتقاء و کیفیت زندگی آنان امر مهم دیگری است که به توسعه و پیشرفت شهر شتاب بیشتری خواهد داد.

این مقام مسئول ضمن ارزیابی نقش روابط عمومی ها در کاهش نارضایتی‌ها نیز گفت: مردم حق دارند که به صورت کامل از اقدامات و خدمات ارائه شده توسط شهرداری مطلع باشند؛ بنابراین باید با اطلاع رسانی قوی، دقیق و به موقع، پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

شهردار اهواز در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران ارتباطات شهرداری، از رشد و تقویت حوزه های ارتباطات و روابط عمومی های شهرداری در روزهای آتی خبر داد.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

موفقیت هر شهرداری لازمه ی مشارکت شهروندان است.

https://hoorkhabar.ir/701612کپی شد!
25