حمل بیش از ۱۸ هزار تن کنسانتره به شرکت فولاد خوزستان

هورنیوز – علی قبادی مدیر عامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک گفت: این رکورد بی‌سابقه بارگیری کنسانتره از طریق حمل ریلی و جاده ای، در ادامه عملکرد موفقیت‌آمیز و کسب رکورد‌های پیاپی سال جاری به دست آمده است.

 

وی حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت ارشد فولاد خوزستان و مدیریت شرکت توسعه فراگیر سناباد، هماهنگی با واحد حمل و نقل ریلی و جاده ای، اصلاح فرآیند‌های موجود و سرعت بخشی به آن‌ها را از عوامل اصلی این موفقیت برشمرد.

 

قبادی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری مدیریت بهره‌برداری در ایجاد شتاب بیشتر به عملیات بارگیری و حمل کنسانتره و همچنین اهتمام کارکنان و واحد‌های پشتیبانی، عملکرد درخشانی در سال ۱۴۰۰ در زمینه بارگیری مواد اولیه کنسانتره از معدن سناباد ثبت شود.

 

مدیر عامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک رکورد قبلی حمل کنسانتره از معدن سناباد را ۱۴ هزار و ۹۰۰ تن عنوان کرد و اظهار داشت: دستیابی به این موفقیت ارزشمند در شرایط ویژه حاکم در جهان که تحت تاثیر پاندمی کرونا قرار گرفته، علاوه بر کسب شاخص حائز اهمیت رکورد حمل جدید، نشان از همدلی و اراده مجموعه چند وجهی فولاد لجستیک در راستای خدمت رسانی بیشتر به مجتمع عظیم فولاد خوزستان دارد.

https://hoorkhabar.ir/701882کپی شد!
72
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.