اعزام تیم کوه نوردی و هیمالیا نوردی خوزستان به اردو آمادگی

هورنیوز – تیم سه نفره هیمالیا نوردی استان خوزستان متشکل از ۲خانم و یک آقا به نام های مریم اسدی، مهسا الهی خواه، ابراهیم شکری همچنین داود چاقوساز (داور) جهت حضور در اردوی آمادگی و انتخابی تیم هیمالیا نوردی کشور به همراه تیم اعزامی به استان فارس حضور خواهند داشت.

 

گفتنی است داود چاقوساز طی حکمی از سوی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مربی اردوی مذکور تعیین شد.

 

وی صعودهای برون مرزی همچون آرارات، کازبک، لنین و خانتانگری را در کارنامه خود همراه دارد.

 

به گزارش روابط عمومی هیات کوهنوردی استان خوزستان این اردو در کوه و قله برم فیروزه واقع در شهرستان سپیدان و نود کیلومتری شمال غربی شیراز به مدت دو روز برگزار می شود.

 

عبدالرضا سپهری قهفرخی سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی در این خصوص گفت: هم اکنون هیات استان در حال انجام اردوهای مشابه به منظور تشکیل تیم هیمالیا نوردی توانمند و فنی می باشد که پیش از این اولین صعود امادگی نیز در ماه گذشته انجام شد.

 

سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی در پایان ضمن ارزوی سلامتی و موفقیت تیم خوزستان و همه ی همنوردان، افزود : کمیته های هیات استان ،هیات های شهرستان و باشگاه های فعال و مجاز استان در صدد تلاش و برنامه ریزی دقیق به منظور اعتلای کوهنوردی خوزستان بر چکاد قله های کشور هستند

https://hoorkhabar.ir/701451کپی شد!
165
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.