سرعت بخشی به پروژه ی سرمایه گذاری پارک سیاحتی و دو فراخوان سرمایه گذاری جدید

هورنیوز – در این جلسه که با حضور امینی شهردار اهواز، سیاوش محمودی رییس شورا و هاشم پور، سراج، مطیعی و پورموسوی اعضای شورای اسلامی شهر و الماسی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز برگزار شد، سه دستور کار، شامل: بررسی و تصمیم گیری در خصوص تاخیرات پروژه سرمایه گذاری پارک سیاحتی ، مجوز پروژه سرمایه گذاری تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس، مجوز احداث پمپ بنزین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

امینی شهردار اهواز در این جلسه در خصوص پروژه پارک سیاحتی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه گفت: پروژه پارک سیاحتی حدود یکسال از برنامه زمان بندی خود عقب افتاده و لازم است ضمن بررسی دلایل این تاخیر، پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

 

وی گفت: امیدواریم با افتتاح پروژه پارک سیاحتی علاوه بر بهره مندی شهروندان عزیز از این پارک، گام مهمی در راستای رونق سرمایه گذاری برداشته شود.

 

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه مسئله لایت باکس‌ها بود که توسط الماسی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری مطرح شد که با کلیات این طرح موافقت به عمل آمد و مقرر شد فراخوان این پروژه برگزار گردد.

 

همچنین مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری در این جلسه درخصوص کمبود پمپ بنزین ها در سطح شهر نیز پیشنهاداتی را مطرح نمود و اعضای هیئت عالی ضمن بحث و تبادل نظر در این خصوص پیشنهاد دادند فراخوانی جهت ایجاد پمپ بنزین در مناطق هشت گانه و دعوت از سرمایه گذارانی که تمایل به راه اندازی جایگاه عرضه ی بنزین دارند، برگزار گردد.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

موفقیت هر شهرداری لازمه ی مشارکت شهروندان است.

https://hoorkhabar.ir/701349کپی شد!
25