تقدیر و تشکر از مدیرعامل و مدیران جوان شرکت به دلیل کسب دستاوردهای بی نظیر سال ۱۴۰۰ / تلاش خود را برای رفع موانع طرح فولاد سازی فولاد اکسین به کار می بندیم

هورنیوز – امین آسیابان مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان به ارائه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای این شرکت و برنامه های پیش رو پرداخت و گفت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ توانستیم به همت وتلاش جوانان شرکت و با وجود دو ماه تعطیلی برق در خرداد ماه و تیر ماه، به دستاوردهای خوبی در زمینه تولید و فروش محصولات برسیم، همچنین از کارهای مهم و ماندگار نورد موفقیت آمیز ورق API ۵LX۸۰PSL۲ بوده که با دانش فنی جوانان این شرکت رقم خورد و در جایگاه خود دستاورد بسیار مهم و استراتژیکی برای کشور عزیزمان ایران بوده است.

 

آسیابان در رابطه با صادرات محصولات فولادی این شرکت تصریح کرد: خوشبختانه پس از دو سال در خرداد ماه موفق به صادرات ورق های فولادی به قلب اروپا شدیم.

 

وی در بحث مسئولیت های اجتماعی گفت، برپایی مرکز واکسیناسیون و توزیع بسته های معیشتی و غیره از جمله موارد در این زمینه می باشد.

 

آسیابان بیان کرد، از آنجا که نیروی انسانی این شرکت همواره به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت مورد توجه بوده است، در سال ۱۴۰۰ طرح طبقه بندی مشاغل و همچنین تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران را جهت کارکنان این شرکت اجرا کردیم.

 

مدیرعامل شرکت در ادامه صحبتهای خود به اهمیت طرح فولاد سازی این شرکت اشاره کرد و گفت: اجرای طرح فولاد سازی این شرکت در تکمیل زنجیره ارزش و تحقق ظرفیت اسمی محصولات بسیار موثر است، به همین جهت در این زمینه اقداماتی خوبی انجام شده است و انتظار این را داریم که با همراهی مسئولان استانی و ملی اجرای این پروژه هر چه سریعتر شروع شود.

 

در ادامه حجت الاسلام سلطانی دبیر شورای راهبردی دولت ایران قوی در کشور با اشاره به اینکه تولید یک مسئله محوری ست گفت: یکی از دلایل بازدید های ما از شرکت های صنعتی تشکر از زحمات دست اندرکاران است، از این رو ضمن تشکر از مدیرعامل و مدیران و پرسنل شرکت که همگی از جوانان متخصص بومی این منطقه بوده و مراحل طرقی را در دل این کارخانه طی کرده اند، امیدواریم که آینده بهتری را برای این شرکت شاهد باشیم.

 

دبیر شورای راهبردی دولت ایران قوی در کشور افزود: در این مدت که مقام معظم رهبری بر مسئله تولید داخل تاکید دارند، یکی از مراکزی که خوش درخشید فولاد اکسین خوزستان است.

 

وی در پایان گفت: ما بعنوان شورای راهبردی کشور باید بتوانیم ضمن بررسی مسئله تولید در دل کارخانه ها به رفع موانع تولید کمک کنیم. در دیداری که امروز از شرکت فولاد اکسین انجام شد و صحبتهایی که با مدیرعامل جوان و متخصص این شرکت داشتیم ضمن دریافت اخبار بسیار خوشحال کننده از روند رو به رشد شرکت و تولید محصولات فوق استراتژیک، همچنین نگاه جدی و برادرانه مدیریت شرکت به نیروی انسانی جوان انشالله بتوانیم روز به روز شاهد پیشرفت صنعت کشور، استان و به خصوص شرکت فولاد اکسین خوزستان باشیم و همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم بتوانیم همدلی و همراهی خود را در این مسیر پربرکت داشته باشیم تا با تقویت بازوان اجرایی این مجموعه ضمن اجرای سریع طرح فولاد سازی به جهت ادامه دادن پرقدرت این شرکت در مسیر توسعه، نگاه ویژه ای به تولید محصول باکیفیت و همچنین صادرات محصول به کشور های‌منطقه و اروپا داشته باشیم.

https://hoorkhabar.ir/701917کپی شد!
55
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.