کنترل نشتی خط ۱۲ اینچ مایعات گازی منطقه کریت کمپ اهواز

هورنیوز – غلامرضا مفیدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اشاره به اینکه خط ۱۲ اینچ مایعات گازی شرکت مارون در منطقه کریت کمپ اهواز چند روز پیش دچار نشتی شد گفت: با حضور عوامل ایمنی و عملیاتی شرکت، نشتی این خط کنترل شد و خوشبختانه هیچگونه خسارتی را درپی نداشته است.

 

وی اظهارداشت: انتقال مایعات گازی از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون به تاسیسات گاز و گاز مایع شرکت کارون از طریق خط ۱۲ اینچ مذکور انجام می‌شود.

 

او ادامه‌ داد: این خط، زیرزمینی است که امروز دچار نشستی شد و علیرغم شرایط جوی و بارندگی، تیم‌های عملیاتی در محل حضور یافتند و نسبت به ایمن سازی خط مذکور و محل نشتی اقدام کردند و بعد از انجام مراحل ایمن‌سازی، فرآیند ترمیم و راه اندازی مجدد این خط لوله درحال پیگیری و انجام است.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بیان‌ داشت: این نشتی در خارج از محدوده مسکونی روستاهای مجاور تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بوده است.

 

مفیدی تاکیدکرد: با تلاش مجموعه‌های فنی، عملیاتی و ایمنی، فعالیت خط مذکور به زودی از سر گرفته خواهد شد؛ لذا جای هیچگونه نگرانی در زمینه ایمنی آن وجود ندارد.

 

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بزرگترین شرکت بهره‌بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با توان تولیدی بیش از یک میلیون بشکه نفت در روز است. این شرکت از شمال به رامین (مسجد سلیمان)، از شمال شرقی به نفت سفید، از شمال غربی به شوش، از جنوب به آبادان و خرمشهر، از جنوب شرقی به شادگان، از جنوب غربی به سوسنگرد و از شرق به شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منتهی می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/702949کپی شد!
17
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.