انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و فولاد خوزستان

هورنیوز – ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه‌سازی شرکت فولاد خوزستان در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی که در باحضور در غرفه سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری که امروز (۷ دی‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: فولاد خوزستان به عنوان قطب صنعتی فولاد کشور و بزرگترین ارزآورنده صنعت کشور بعد از نفت می‌تواند نقش محوری در صنعت کشور و افزایش سطح کیفی زندگی ایرانی‌ها داشته باشد، به دلیل اینکه صنایع فولاد و صنایع بالادست و پایین‌دست آن می‌توانند موتور محرک صنعت کشور باشند.

 

وی افزود: ما در راستای رسیدن به اهداف خود نیازمند توسعه تکنولوژی، بهره‌مندی از خلاقیت و نوآوری در کشور هستیم و به این منظور سیستم‌های مختلفی را به عنوان سیستم مدیریتی در سازمان مستقر کرده‌ایم و ارتباطاتی که با اکوسیستم نوآوری و فناوری که در کشور ایجاد کرده‌ایم، سرعت بسیار خوبی به توسعه و بهبود تکنولوژی ما داده است.

 

مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه‌سازی شرکت فولاد خوزستان گفت: ما به دنبال ایجاد ارتباط تنگاتنگ و موثر با شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌ها و دانشگاه‌ها بودیم و در سال‌های اخیر با توجه به حمایت فولاد از فناوری و نوآوری امیدواریم با به وجود آمدن این بستر به بهبود وضعیت فولاد کشور کمک کنیم.

 

دادرس افزود: برای تحقق این مهم، یکی از راهکارها ورود به عرصه ارتباطی با دانشگاه‌ها و از جمله سازمان جهاد دانشگاهی بوده است که با آن به عنوان قطب علمی و صنعتی ارتباط برقرار کرده‌ایم. از جهاد دانشگاهی انتظار ویژه‌ای داریم و قراردادهای متعددی با این سازمان داشته‌ایم که تجربه بسیار خوبی است و با اعتماد کامل وارد این ارتباط شدیم.

 

وی در پایان با اشاره به عقد تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی خوزستان بیان کرد: یا عقد این تفاهم‌نامه بر ارتباطات فی‌مابین متمرکز خواهیم شد و امیدواریم با کمک‌های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی بتوانیم از تکنولوژی حمایت کنیم و فشار تحریم بر صنعت کشور را به وسیله دانشمندان داخلی خنثی کنیم.

https://hoorkhabar.ir/701894کپی شد!
21
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.