فرصت ده روزه به وزیر راه و شهرسازی برای ساماندهی جاده‌های تک بانده

هورنیوز – سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان درخصوص حادثه روز گذشته و درگذشت تعدادی از کارگران صنعت نفت، گفت: دیروز ۴ دی ماه ۱۴۰۰ در ساعت ۷ صبح شاهد وقوع یک حادثه بسیار تلخ و جانگداز بودیم. در این حادثه ۱۰ تن از کارگران سختکوش و تلاشگرمان پرپر شدند که ۹ تن از آن‌ها از یک خانواده بودند و این به دلیل تک باند بودن جاده‌های ماست.

 

وی ادامه داد: ۳۳ سال از پایان جنگ تحمیلی سپری شده اما همچنان جاده‌های ما که ترانزیتی هم است و در بین میدان‌های نفتی و از روی سفره‌های نفت می‌گذرد، همچنان تک بانده است و این موضوع باعث شده که ما هر ماه شاهد بروز حوادث تلخ منجر به فوت هستیم.

 

محفوظی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون دیگر صبر مردم ما به پایان رسیده و کاسه صبر ما به عنوان نمایندگان مردم هم لبریز شده است و اگر تا پایان مهلت یک هفته یا ۱۰ روزه‌ای که به وزارت راه و شهرسازی می‌دهیم، اقدام جدی را شاهد نباشیم، وارد فاز استفاده از ابزارهای قانونی خواهیم شد.

 

وی با بیان اینکه در پایان این مهلت استیضاح را مطرح خواهیم کرد، گفت: ما قبلاً تذکر و طرح سوال را عنوان کرده‌ایم و قطعاً در این مرحله و در استفاده از ابزارهای نظارتی یک گام جلوتر رفته و استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح خواهیم کرد.

https://hoorkhabar.ir/701053کپی شد!
74
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.