مسئولین ورزش خوزستان به ورزشکاران پاورلیفتینگ اهمیت نمی دهند/ ارزش مدالی ما همانند رشته های دیگر است

هورنیوز – رضا حسین‌پور با اشاره به حضور ۱۰ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ آسیا در ترکیه، اظهارکرد: کار خوزستانی‌ها پنجم دی‌ماه آغاز می‌شود. مسابقات سخت و دشوار خواهد بود اما ورزشکاران خوزستانی به خوبی برای حضور در این رقابت‌ها آماده شده‌اند و اگر بتوانند همان وزنه‌ها و رکوردهایی که در تمرینات زده‌اند را در این مسابقات تکرار کنند همگی از شانس کسب مدال برخوردار دارند.

 

وی افزود: حتی در میان ورزشکاران خوزستانی، نفراتی را داریم که می‌توانند رکورد آسیا و جهان را در گروه های سنی خود جا به جا کنند که این امید را هم داریم این مهم در این رقابت‌ها رقم بخورد. امیدوارم از ترکیه با دست پر برگردیم.

مربی تیم‌ملی پاورلیفتینگ با گله مندی از مسئولان خوزستانی به دلیل بی‌توجهی به خوزستانی‌های اعزام شده به این رقابت‌ها، گفت: اعضای تیم اعزامی از خوزستان انتظار بیشتری از مسئولان داشتیم. خیلی از استان‌ها حتی مراسم بدرقه گرفتند اما کسی ما را ندید و تنها حمایت آقای قاسمی و مولا به ترتیب رئیس و نایب‌رییس هیات استان را داشتیم که از آن‌ها تشکر می‌کنیم. این ورزشکاران سرمایه‌های این رشته هستند و ارزش مدالی ورزشکاران پاورلیفیتینگ و پرس سینه نیز مانند سایر رشته‌ها است و دوست داریم از ما حمایت شود که متاسفانه به این صورت نبوده است. امیدواریم روزی برسد که مسئولان ورزش استان با همان چشم که به سایر رشته‌ها نگاه می‌کنند، به ما هم نگاه کنند و در واقع همه رشته‌ها را به یک چشم ببینند.

 

لازم به ذکر است ابوالفضل و محمد پرورده در گروه سنی جوانان رشته پرس سینه با لوازم، حمید رشیدی و سجاد مسعودی در پرس سینه بدون لوازم رده سنی بزرگسالان، علیرضا قاسم نژاد در مستر دو رشته پرس سینه با لوازم، محسن شهنی فیض در مستر یک رشته پاورلیفتینگ با لوازم، مصطفی یزدانی، فاضل رویاوی و فواد هوشیار در رده سنی بزرگسالان پاورلیفتینگ با لوازم و مهدی مافی غلامی در پاورلیفتینگ بدون لوازم گروه سنی بزرگسالان، ورزشکاران خوزستانی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ترکیه هستند.

 

همچنین رضا حسین پور و ایمان بویری به عنوان مربی در این رقابت ها حضور دارد. ضمن این که بویری به عنوان داور هم در این مسابقات قضاوت می کند.

 

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/701035کپی شد!
198
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.