همکاری ایزدجو با حاج رسولیهای اصفهانی پدر طرح های انتقال آب!

به گزارش هورنیوز، در حاشیه تجمع امروز کشاورزان بی آب هویزه که پس از محرومیت از کشت تابستانه کشت پاییزه شان هم تا کنون بعلت بی آبی معلق مانده در کنار بنرها و شعارهای مختلفی که آمیزه ای از ارادت و وفاداری به نظام و رهبری و در عین حال فریاد مظلومیت والعطش بود، پلاکاردهایی نیز در دست کشاورزان وجود داشت که مستقیما ایزدجو مدیرعامل جامانده از دولت روحانی را هدف قرار داده بود.

 

روی این پلاکارد نوشته بود ایزدجو حاج رسولیها پیوندتان مبارک! شاید فقط اهل فن و نخبگان بدانند که این پلاکارد معانی سنگینی را در خود دارد. حاج رسولیها معاون اصفهانی تلفیق، تنظیم گری و بودجه سازمان مدیریت منابع آب است که تقریبا صفر تا صد آب کشور در ید قانونی اوست. (وی سالهاست در راس هرم سازمان مدیریت منابع آب بعنوان طراح طرح های انتقال آب به اصفهان شناخته می شود)

از سویی دیگر در هنگام انتصاب ایزدجو شایعاتی در سازمان آب و برق بود که حاج رسولیها عامل اصلی معرفی و انتصاب وی بعنوان گزینه کاملا وفادار به خود بوده است. این موضوع و اقدام جنجالی دیگر ایزدجو که تحت عنوان ساماندهی ساختار سازمانی برخی چارت های سازمانی حساس و چانه زن سازمان آب و برق در مقابل لابی انتقال آب را حذف کرد و در نتیجه قدرت تاریخی سازمان آب و برق در مقابل وزارت نیرو را بشدت کاهش داد (هورنیوز قبل مفصل در این مورد نوشته است) باعث شد که ایزدجو بعنوان مهره بومی ولی امین و همراه حاج رسولیها در استان خوزستان شناخته شود و امروز کشاورزان هویزه به این موضوع با کنایه اشاره کردند و گفتند ایزدجو حاج رسولیها پیوندتان مبارک؛ امری که امیدواریم واقعیت نداشته باشد.

https://hoorkhabar.ir/700472کپی شد!
118