برای حفظ منافع شخصی با سرمایه های استان مان بد اخلاقی نکنیم

هورنیوز – اگر چه هویت پشت چهره ی امضای شخص منتظرالمهدی در حمله به مهراب فلسفی زاده بر همگان هویداست که نام اصلی وی (ش.ا) است و امثال او را در فضای متنوع امروز شبنامه نویس می نامند که متاسفانه از ضعف ساختاری و عملکردی مدیران ضعیف، بی سواد و معامله گر فربه شده اند و قس علی هذه…

 

از سویی دیگر قبل از هر موضوعی باید یادآوری کنیم وجدان بیدار تنها محکمه ایست که احتیاجی به قاضی ندارد. مهراب فلسفی زاده پیش از آنکه مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان شود کوله باری از تحصیلات (ارشد شهرسازی با درجه ممتازی) و سوابق مرتبط به همراه داشت که از جمله می توان به عملکرد وی در شهرداری های مسجدسلیمان و شوشتر اشاره کرد که سر آمد شهرهای محروم با مردمی مطالبه گر هستند. به گونه ای که پس از سالها مردمان این دو شهر از خدمات کم نظیر وی سخن می گویند و اذعان دارند فلسفی زاده مدیری پاکدست و جهادی بوده و در هرجایگاهی خدمت کرده، در نهایت رضایت عمومی شهروندان بدرقه راه او بوده است.

 

رضایت عمومی و استحکام بخشیدن به پیاده سازی قانون بدون مماشات از خصایل بارز وی است. شهرداری منطقه هفت و معاونت عمرانی و شهرسازی شهرداری کلانشهر اهواز و تحولی شگرف و سالم سازی که در دوران این مدیر اتفاق افتاد بر کسی پوشیده نیست. البته فلسفی زاده را شاید از جمله مسئولین دگم و کم ارتباط با عوامل غیر محیطی حرفه خود باید به حساب آورد که سلامت نفس، پاکدستی، سالم سازی و تمکین به قانون که حلقه نایاب و فراموش شده ی این روزهای وطن است، او را جزو مدیران برتر استان قرار می دهد که سلسله مراتب رشد خود را پله به پله طی کرده و حال که در بررسی شهرداران منتخب بعضی از شوراها که به دلیل ناتوانی بعضی از اعضایشان در هماهنگی انتخاب خود با قوانین مصوب سال ۹۷ که در خصوص مدارک و سوابق کافی بعضی از شهرداران است؛ نسبت به مر قانون کوتاه نمی آید، بسیاری از قلم به مزدان برآمده از گعده های پیمانکاران متخلف او را می نوازند که چنین و چنان…

 

باری، بهتر است شوراییان وقت خود را صرف حضور در دفاتر گعده بازهای نامبارک و منفعت طلب نکنند. رای مردم حق الناس است، مر قانون مشخص است، کمی همت آبادی شهر و دیار خود را داشتن خوب است. باور کنید نتیجه ی اینگونه انتخاب ها اگر از سد مدیر پاکدستی چون فلسفی زاده هم عبور کنند، همین وضعیت خجالت آور فعلی است.

 

یکی از دلایل عقب افتادگی مثال زدنی شهرستان ها تا به امروز همین بی توجه ای به اندازه و قد و قواره شهرداران در سطح استان بوده است، این روزها باید ممنون و قدردان مدیران حر و آزاده ای بود که درصدد هستند خود را مورد آماج و تیر و ترکشهای کج اندیشان کنند اما قانون را بیش از حد خم نکنند.

 

آقایان شورای شهر درس بگیرید تا عبرت تاریخ نشوید.

https://hoorkhabar.ir/700458کپی شد!
53