به زودی شاهد یک ابر تحول بزرگ دیگر در قرن پانزدهم خواهیم بود

هورنیوز – سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور در رزمایش مقتدارانه جهادی بسیج که امروز یازدهم آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا وظیفه دارم به بسیجیان ولایت مدار استان خوزستان به ویژه جهادگران بسیجی که در طول دوران کرونا در موضوعات مختلف در میدان حاضر بودند و در خدمت به ملت بزرگ ایران و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرینی کردند، خدا قوت بگویم.

 

وی بیان کرد: در این جا هستیم در آیین افتتاح پروژه های آبرسانی در بخش غیزانیه و تاکید بر تداوم خدمت به مناظق زلزله زده و تسهیل در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار حاضر شویم و شاهد  تلاش و مجاهدت های صورت گرفته باشیم در نهایت گزارشی تهیه شود که به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم شود، که بتوانیم این تلاش های قابل تقدیر را منعکس کنیم.

 

وی افزود: آن چیزی که مقام معظم رهبری مکرراً از آن صحبت می‌فرمایند، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در همه عرصه‌هاست؛ بسیج تشکیلات مردم پایه و منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران و در خدمت مردم ایران به عنوان پیشران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

او افزود: اتفاق بسیار بزرگی با پیروزی اتقلاب اسلامی در تاریخ بشریت رقم خورد و مسیر تاریخ بشریت تغییر کرد؛ آن روزها ما فکر می کردیم پیروزی انقلاب اسلامی فقط رژیم شاهنشاهی را ساقط کرده است ولی امروز می بینید که در سایه مقاومت ملت ایران و در پرتو خون مطهر شهدا، نظام سلطه و اشتغالگران در حال عزیمت و فرار از جهان اسلام هستند و صدای فرو ریختن ستون های موجودیت رژیم صهیونیستی و کودک کشی را با گوش های خود می شنویم و با چشمان خود مشاهده می کنیم.

 

سردار سلیمانی بیان کرد: آن چه باعث شد این اتفاق مهم رقم بخورد، فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر جهادی و بسیجی ملت ایران و تمکین از امامین انقلاب اسلامی، به ویژه پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۳۲ سال اخیر بعد از دوران دفاع مقدس است که البته ۱۰ سال اول انقلاب و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص دوران دفاع مقدس سنگ بنای این مقاومت است. امید به پیروزی و موفقیت از آن دوران در ما و ملت ایران آشکار شد.

 

سردار سلیمانی تاکید کرد: در میدان برای خدمتگزاری، نقش آفرینی، پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی حاضر می‌شویم؛ استان خوزستان که همه ظرفیت‌های مختلف را در اختیار دارد باید در پیشرفت و آبادانی نمونه کشور باشد.

 

رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و این قدم مصادف با آغاز قرن ۱۵ هجری شمسی است و سخن این است که ما به زودی شاهد یک ابر تحول بزرگ دیگر در این قرن خواهیم بود. آن چیزی که امام راحل فرمودند، قرن آینده ازآن اسلام خواهد بود. اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و پیروزیدر قرن ۱۵ تمدن سازی جهان اسلام است. در ۱۷ ربیع الاول امسال نیز رهبر معظم انقلاب فرموند تمدن سازی زمانی شکل می گیرد که ملت های مسلمان در کنار هم قرار بگیرند. همانطور که مکتب مقاومت دفاع مقدس ایران الگوی جهان اسلام شد و حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او، آن الگو را در جهان اسلام افزایش دادند. تکامل دولت اسلامی در مرحله تحقق همه جنبه های مردم سالاری اسلامی و ورود به جامعه پردازی یعنی تحقق جامعه مهدوی که باعث می شود این الگو در سطح کشورهای اسلامی تکثیر شود.

 

وی افزود: با تمسک به فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی این پیشرفت و آبادانی برای خوزستان امکان پذیر است؛ عزم دولت جدید بر این است که خوزستان همچون دوران دفاع مقدس برجسته‌ترین استان کشور در گام دوم انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری دینی در همه جنبه‌ها بدرخشد.

 

وی عنوان کرد: امسال در هفته بسیج نیز رزمایش های مقتدرانه جهادگران بسیجی را در تمام استان ها برگزار کردیم تا اعلام آمادگی کنیم در کنار دستگاه های مسئول و سایر ظرفیت های بی نظیر و کم نظیر میهن اسلامی در میدان برای خدمت گزاری حاضر می شویم. استان خوزستان هم تمام ظرفیت ها را در اختیار دارد و همان طور که در برخورداری از نعمت های الهی بی نظیر است باید در پیشرفت و آبادانی، در کشور نمونه باشد و این با پناه بری به فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی امکان پذیر است و عزم دولت جدید هم بر این است که استان خوزستان به عنوان برجسته ترین استان کشور در گام دوم انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی در تمام جنبه ها باشد.

 

رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: رهبر نیز فرموند که مردم در تمام موضوعات باید سالار باشند؛ در فرهنگ سیاست خارجی، دفاع و اقتصاد مقاومتی. حالا که سیاست های دولت هم در ادامه راهبردهای رهبری معظم انقلاب قرار گرفته است، بهترین فرصت برای ما زمام حال است تا در یک فرصت بسیار کوتاه و در مدت هشت سال تمام تلاش هایمان را بر تحقق دولت اسلامی متمرکز کنیم. رهبر نیز فرمودند تا دولت اسلامی محقق نشود، شکل گیری جامعه اسلامی دور از ذهن است، یعنی این موارد به هم پیوستگی دارند. تحقق دولت اسلامی یعنی حضور مردم در میدان های حل مسئله.

https://hoorkhabar.ir/700393کپی شد!
34
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.