حمایت بانک ملی به پیشرفت گروه ملی صنعتی فولاد ایران همچون گذشته کمک می کند

هورنیوز – محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه هیأتی از معاونین و مدیران بانک ملی ایران، آقایان موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری، مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب و امین زارع عضو هیات عامل و معاون ارزی و بهکار مرام مدیر امور شعب استان خوزستان عصر سه شنبه مورخ ۲ آذر ۱۴۰۰ از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران بازدید نمودند.

 

در این دیدار، نادر جعفر یوسفی ضمن خیر مقدم و تشکر بابت حضور بی سابقه مدیریت عامل بانک ملی ایران در شرکت، گزارشی جامعی از وضعیت شرکت ارائه و مطالب ذیل را جهت سرعت بخشیدن به وضعیت تولید و توسعه شرکت بیان کرد.

 

وی گفت: گروه ملی اولین تولید کننده محصولات فولادی کشور است که در سال ۱۳۴۶ به بهره برداری رسید. ظرفیت اسمی تولید این شرکت تقریبا ۱/۵ میلیون تن محصولات نوردی اعم از میلگرد، تیر آهن، کلاف و لوله است.

یوسفی افزود: گروه ملی طی یک دهه گذشته مشکلات و معضلات عدیده ای داشته است. رقابت در صنعتی که طی دو دهه رشد سرمایه گذاری بسیار بالایی داشته برای این شرکت که مشکلات عدیده اعم از فرسودگی تجهیزات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، بدهی های کلان بانکی، مسدود بودن حسابها، نحوه دسترسی به مواد اولیه، بدهی های مالیاتی، تامین اجتماعی، برق ، گاز و …. دارد بسیار دشوار است و بدون حمایت و همراهی مدیران ارشد کشوری و استانی و بانک ملی ایران بعنوان سهامدار، غیر ممکن است.

 

این مقام مسئول در ادامه درخواستهای شرکت گروه ملی را عنوان کرد و گفت: حمایت بانک ملی همچون گذشته، جهت تامین سرمایه در گردش شرکت متناسب با ظرفیت آن و در راستای تولید اقتصادی این شرکت، امکان دسترسی مناسب این شرکت به شمش با ایجاد ساختارهایی در راستای تکمیل زنجیره فولاد در استان خوزستان مشابه سایر شرکتهای موفق فولادی کشور که زنجیره آن ها کامل است.

 

همچنین فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از گروه ملی بیان داشتند که ارتقای تولید، سودآوری و حفظ اشتغال این شرکت در دستور کار بانک بوده و برای حمایت از شرکت و تامین مواد اولیه مورد نیاز آن برنامه های عملیاتی در دست اقدام می باشد.

 

در حاشیه این بازدید، آقایان سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و مونسان عضو هیات عامل بانک ملی با پرسنل شرکت دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های ایشان قرار گرفته و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

https://hoorkhabar.ir/700271کپی شد!
47