افتتاح طرح آبرسانی سالم و پایدار به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات از توابع بخش مرکزی اهواز

هورخبر – شهرام خطیبی، معاون فنی و بهره برداری در این خصوص اظهار کرد: با بهره برداری از تاسیسات آبرسانی گروه ملی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات در اهواز آب شرب سالم و پایدار در اختیار مردم  شریف این مناطق قرار گرفت.

 

بهره برداری از خطوط انتقال جدید این طرح، آب آشامیدنی مردم منطقه به میزان سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز به شکل پایدار تامین شد و آب شرب سالم و با کیفیت در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال شامل چهار کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتر و ۲ کیلومتر خط انتقال ۱۶۰ میلیمتر و اتصال به تصفیه خانه گروه ملی آبرسانی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات با جمعیت ۷۵۰۰ نفر انجام شد.

 

خطیبی در ادامه بیان نمود پیش از این آب آشامیدنی این ۲ روستا از تاسیسات شهدای جهاد تامین می‌شد اما به دلیل قدیمی و فرسوده بودن خطوط آب و وجود  شکستگی‌های فراوان، آب شرب منطقه از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نبود.

 

اکنون با بهره‌برداری از تاسیسات و خطوط جدید و با اتصال به تصفیه خانه گروه ملی  میزان آب آشامیدنی از لحاظ کمیت و کیفیت  مناسب و افزایش یافته که موجب رضایتمندی اهالی این روستاها شده است.

https://hoorkhabar.ir/700246کپی شد!
201
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.