تلاش شهرداری اهواز برای به حداقل رساندن آبگرفتگی‌ها

هورنیوز – رضا امینی شهردار اهواز در حاشیه مانور دفع آب‌های سطحی اهواز که امروز (۱۱ آبان‌ماه) در ساحل رودخانه کارون انجام شد، اظهار داشت: سال‌ها است که اهواز از آبگرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب در شهر رنج می‌برد و محیط زیست نامطلوبی برای مردم ایجاد کرده است هر ساله شهرداری اهواز با بسیج امکانات سعی بر این دراد که در ایام بارندگی، آبگرفتگی را به حداقل برساند.

 

وی افزود: امسال نیز با مشارکت شرکت آب و فاضلاب اهواز تلاش شده با ترمیم شبکه دفع فاضلاب و روان‌آب‌های سطحی، ماندآب در نقاطی که سال‌های گذشته بیشترین مشکل را داشته است، به حداقل ممکن برسد.

 

شهردار اهواز گفت: اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی توسط دولت در حال بررسی است اجرای این طرح‌ها هزینه هنگفتی دارد و برای اجرای آن‌ها باید اعتبارات ملی پیش‌بینی شود چرا که این طرح‌ها لازمه شهر می باشند، و مردم از جمهوری اسلامی ایران توقع دارند شرایط محیط زیستی خوبی برای آن‌ها فراهم شود.

 

امینی با بیان این‌که ساختار شهر و توپوگرافی اهواز، مسطح و در وقوع این مشکلات تاثیرگذار است، افزود: شهرداری اهواز در حال آماده‌سازی خود است و با بسیج و اورهال همه امکانات، ماشین‌آلات، موتور برق و پمپ‌های مکنده و لجن‌کش تلاش می‌کند در زمان بحران کمترین عارضه را داشته باشیم تا ایام بارندگی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شکستن شاخه‌های درختان مثل شکستن بال‌های فرشتگان است.

https://hoorkhabar.ir/699678کپی شد!
96
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.