پروژه‌های ضربتی دفع آبهای سطحی اولویت شهرداری اهواز

هورنیوز – صبح شنبه ۸ آبان ماه در جلسه ای رضا امینی شهردار اهواز که با معاونین، مدیران مناطق و تعدادی از مسئولین شهرداری برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر اولویت شهرداری اهواز در مسائل جاری روز، بحث تکمیل پروژه های دفع آب های سطی است.

 

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل بارندگی، برخی از پروژه ها هنوز تا مقدار قابل توجهی پیشرفت داشته اما باید هرچه زودتر با توجهی خاص و شارژ مالی، تکمیل و به بهره برداری برسد.

امینی خطاب به مدیران مناطق بر ضرورت همکاری متقابل آبفا و شهرداری تاکید کرد و گفت: این همکاری بر سرعت تکمیل پروژه ها افزوده و اولویت هر دو دستگاه باید تکمیل طرح های ضربتی دفع آبهای سطحی و فاضلاب باشد.

 

شهردار اهواز در ادامه در خصوص اولویت پرداخت حقوق پرسنل تصریح کرد: اولویت پرداخت حقوق همچنان ابتدا برای کارگران و سپس برای نیروها و مدیران و معاونین شهردار در نظر گرفته می شود.

وی کارگران و نیروهای شهرداری را بازوهای این مجموعه خواند و گفت: تمام تلاش خود برای تقویت انگیزه پرسنل و نیروهای خدوم شهرداری را بکار گرفته و معتقدیم با همکاری و تقویت حس تعلقی که مردم به شهر و پرسنل به شهرداری دارند، می توان تمام مشکلات را پشت سر گذاشته و شهر را در مسیر توسعه قرار داد.

 

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شکستن شاخه‌های درختان مثل شکستن بال‌های فرشتگان است.

 

https://hoorkhabar.ir/699550کپی شد!
79
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.