بزرگترین درمانگاه فوق تخصصی جنوب غرب کشور در اهواز افتتاح شد

هورنیوز – بزرگترین درمانگاه تخصصی جنوب غرب کشور با حضور رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز و دیگر مسولان استانی برگزار شد.

 

این کلینیک پزشکی و درمانگاه علاج اهواز شامل یک ساختمان هشت طبقه است که در زیر زمین آن یک هایپر و داروخانه فوق تخصصی مجهز به انواع داروها و در طبقه هم کف و بالکن آن یک درمانگاه و اورژانس اطفال و بزرگسالان قرار دارد. همچنین کلینیک‌های ارتوپدی، رادیولوژی و فیزیولوژی در طبقه دوم، کلینیک های فوق تخصصی کلیه بیماری ها در طبقه سوم و چهارم، آزمایشگاه فوق تخصصی و پاتولوژی در طبقه پنجم و کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی بزرگسالان و اطفال نیز در طبقه ششم این مجموعه درمانی قرار دارد.

 

مهمترین مزیت درمانگاه علاج حذف نسخه کاغذی است که در آن تمامی کارهای یک بیمار از نوبت دهی، معاینه و تحویل دارو به صورت آنلاین انجام می‌شود.

 

بنابر این گزارش ۲۰ درصد درآمد این مجموعه برای خانواده‌های کم برخوردار، ضعیف و ایتام بوده و کل روند درمانی این خانواده‌ها نیز به صورت رایگان است. همچنین با توجه به تفاهم صورت گرفته کلیه طلبه‌های حوزه‌های علمیه استان نیز در صورت نداشتن بیمه می‌توانند از خدمات رایگان این مجموعه درمانی استفاده کنند

https://hoorkhabar.ir/699402کپی شد!
35
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.