فرزندان ایثارگر شهرداری اهواز تبدیل وضعیت می‌شوند

هورنیوز – سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به این موضوع اظهار کرد: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر یک قانون بوده و همه ما موظف به اجرا کردن آن هستیم.

 

وی افزود: تبدیل وضعیت این نیروها از آنجایی که دارای بار مالی است نیازمند بررسی و برنامه‌ریزی بوده و از شهردار اهواز خواسته شده است به زودی زمان بندی آن را اعلام کند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز توضیح داد: علاوه بر موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر زمانبندی آزمون استخدامی که وزارت کشور به شهرداری اهواز ابلاغ کرده است نیز به زودی اعلام می‌شود.

 

وی گفت: بخشنامه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر تا بهمن ماه سال جاری قابل اجرا است لذا اعلام می‌کنم جای نگرانی نیست و قطعاً طی یک تا دو ماه آینده همه فرزندان ایثارگر شهرداری تبدیل وضعیت خواهند شد.

 

محمودی اضافه کرد: با توجه به اینکه تعدادی از نیروهای پیمان کاری در حوزه ستادی فعال هستند و این موضوع سبب اختلاف میان شهرداری، شورای شهر و پیمانکاران شده است، تبدیل وضعیت آن‌ها به نفع شهرداری نیز خواهد بود؛ چرا که سبب ساماندهی نیروهای انسانی در حوزه ستادی و جایگزینی آنها با نیروهای پیمانکاری خواهد بود.

 

شهرداری‌ها نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر اقدام کند
عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در خصوص بخشنامه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر گفت: با هماهنگی سازمان‌های اداری و امور استخدامی و برنامه و بودجه، تعدادی از فرزندان ایثارگر شاغل در شهرداری‌های استان تبدیل وضعیت شده‌اند.

 

وی افزود: این اقدام با تاییدیه ایثارگری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شده است و با توجه به درخواست فرزندان ایثارگر شاغل، شهرداری اهواز نیز باید هرچه سریع‌تر تبدیل وضعیت این افراد را انجام دهد.

 

فرجیان تصریح کرد: همچنین تمامی دستگاه‌ها و شرکت‌های استان باید نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان خود که فرزند ایثارگر هستند اقدام و مجموعه‌هایی که خود را مشمول این قانون نمی‌دانند می‌توانند موضوعات را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

https://hoorkhabar.ir/699387کپی شد!
62
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.