شکستن رکورد تولید شمش تختال در فولاد خوزستان

هورنیوز – محمود لندی معاون بهره‌برداری شرکت فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: با تلاش کارکنان شرکت فولاد خوزستان و برنامه‌ریزی مدون و بر اساس نیاز بازار، با تولید ۱۷۹ هزار و دویست و دوازده تُن شمش تختال، رکورد ماهیانه تولید این محصول راهبردی شکسته شد. رکورد تولید پیشین در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ به میزان ۱۶۸ هزار و سیصد و پنجاه و پنج تُن بود.

 

لندی تولید مستمر و متناسب با نیاز بازار را راهبرد اصلی فولاد خوزستان دانست و افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است، علی‌رغم محدودیت‌های مختلف توانستیم محصولات با کیفیت روانه بازار کنیم و علاوه بر تامین نیاز شرکت‌های نوردی داخلی، صادرات داشته باشیم.

 

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد خوزستان در پایان اشاره‌ای هم به طرح‌های در دست اجرا داشت و افزود: خوشبختانه با نگاه توسعه‌ای مدیرعامل و هیات‌ مدیره سه طرح عظیم احداث ماشین ریخته‌گری اسلب، کارخانه اکسیژن و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی کلنگ‌زنی شدند که با راه‌اندازی و در مدار قرار گرفتن طرح‌ها، علاوه بر افزایش توان تولید، ثبات تامین انرژی مورد نیاز مجموعه تامین می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/699362کپی شد!
35
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.