تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

هورنیوز – روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز۲۷ مهر مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

 

سید مرتضی حسینی در مجلس به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت رسیدگی به خرابی‌های مکرر قطار مسافربری میانه به تهران و نارضایتی مسافران.

 

سیدمجتبی محفوظی به وزیر نیرو: ضرورت حل مشکلات آب شرب، کشاورزی و فاضلاب شهرستان آبادان.

 

احمد محرم زاده یخفروزان به وزرای کشور و جهاد کشاورزی: ضرورت تأسیس پاسگاه نیروی انتظامی در دهستان ورگهان و ضرورت خرید تضمینی سیب باغداران و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای صادرات.

 

مجتبی بخشی پور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم تسریع در صدور مجوز برای دو شیفته شدن درمانگاه تأمین اجتماعی اسلام آباد غرب. همچنین تذکر به وزیر نفت: لزوم تسریع در اجرای طرح‌های گازرسانی به شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو.

 

کیومرث سرمدی واله به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت شفاف‌سازی و پیگرد قانونی سوء استفاده از بیت‌المال و کشف ماینر در ساختمان بورس.

 

مسلم صالحی به رئیس جمهور: در خصوص لزوم بازنگری در انتصاب افراد در پست های مدیریتی بدون بررسی های لازم.

 

سید سلمان ذاکر به رئیس جمهور: لزوم تسریع در ایجاد شبکه تلویزیونی و رادیویی، کشاورزی و دامداری در کشور.

 

حسین محمدصالحی دارانی به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت ممنوعیت واردات لباس و سایر اقلام از ترکیه.

 

علی اکبر علیزاده برمی به همراه ۱۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر بهداشت: لزوم توجه مسئولان وزارت بهداشت به صحبت های منتقدان.

 

مجتبی بخشی پور به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم تأمین اعتبار و سرفصل جشنواره‌های دائمی قرار گرفتن جشنواره مرصاد.

 

سیداحمد آوائی نماینده دزفول به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تسریع در فرآیند اجرای طرح‌های زیرساختی استان خوزستان به ویژه شهرستان دزفول. به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت خسارت وارده ناشی از خشکسالی به کشاورزان تحت پوشش شبکه آبیاری دز.

 

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت برکناری مدیر آب منطقه‌ای استان همدان.

 

سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم افزایش تخصیص منابع آب در استان زنجان و ضرورت تأمین آب شرب شهرستان خدابنده. همچنین تذکر به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم احیاء آیین‌نامه توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی به ویژه در روستاهای شهرستان خدابنده. همچنین تذکر به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: ضرورت توجه به زیرساخت‌های گردشگری شهرستان خدابنده به ویژه غار کتله خور. همچنین تذکر به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت صدور دستور ویژه به بانک مرکزی در خصوص اجرای مصوبه هیأت دولت درباره تخصیص اعتبار برای امهال تسهیلات کشاورزی برای خشکسالی به ویژه در شهرستان خدابنده. به وزرای نفت و جهاد کشاورزی: ضرورت اجرای مصوبه هیأت دولت در خصوص تخصیص اعتباری برای امهال تسهیلات کشاورزی برای جبران خشکسالی.

 

معین الدین سعیدی به رئیس جمهور: لزوم اجرایی شدن وعده ایشان مبنی بر ساخت دانشگاه پزشکی چابهار .

https://hoorkhabar.ir/699173کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.