افتخار می‌کنیم در اجرای فرمایشات رهبری در جذب قهرمانان ملی پیشتاز هستیم

هورنیوز – امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با بیان این‌که یکی از سیاست‌های شرکت فولاد خوزستان حمایت از سرمایه های انسانی داخل و خارج شرکت است، اظهارکرد: سرمایه انسانی داخل شرکت، نیروها و کارمندان توانمند و فداکار هستند و سرمایه خارج از شرکت نیز قهرمانان و نخبگان استان هستند؛ آقای بیت‌سیاح از قهرمانان ارزنده پارالمپیک است که در صورت حمایت، می تواند افتخارآفرینی خود را در سطح بین‌المللی تکرار کند و به یک الگو در بین جوانان استان تبدیل شود و مجددا نیز قلب مردم شریف خوزستان و ایران را شاد کند.

 

وی با اشاره به استخدام بیت‌سیاح در بخش تربیت‌بدنی شرکت فولاد خوزستان، گفت:‌ وقتی از طرف حضرت آقا فرمانی صادر شد، ما نیز به دستور حضرت آقا را به عنوان یک سرباز توجه کردیم زیرا فرمایشات حضرت آقا فصل‌الخطاب و لازم‌الاجرا هستند. افتخار می‌کنیم که در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در جذب قهرمانان ملی پیشتاز هستیم.

 

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به رویکرد شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و توجه خاص به مناطق محروم، افزود: از ابتدای سال تقریبا نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان در مناطق محروم هزینه کرده‌ایم وکارهایی نظیر تاسیس سه مرکز واکسیناسیون در مناطق محروم، اهدای بیش از یک میلیون سرنگ برای بحث بیماری ملموس کرونا و مشارکت در تامین اقلام مورد نیاز اندیکا در زلزله اخیر، گوشه ای از اقدامات مجموعه فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هستند. ضمن این‌که به باشگاه ورزشی فولاد خوزستان تکلیف کردیم که استعدادیابی را در سطح استان مخصوصا در مناطق محروم که پراز استعدادهای ناب هستند.

 

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، بیان کرد: اعتقاد داریم که مشکلات استان خوزستان فقط با یک رویکرد جهادی قابل حل هستند و همیشه فولاد خوزستان را به عنوان یک خادم در کنار این مردم، در نظر گرفتیم. بنده نیز به نمایندگی از هیات مدیره محترم شرکت فولاد عرض می‌کنم که در هر بحرانی که در استان اتفاق بیافتد، ما در کنار این مردم خواهیم بود و به پشتیبانی‌های خودمان ادامه خواهیم داد.

https://hoorkhabar.ir/699170کپی شد!
18
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.