موافقت کمیسیون امورداخلی کشور با تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان

هورنیوز – روح اله نجابت در تشریح دستور کار امروز (سه شنبه ۲۷ مهرماه) اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، گفت: تعیین دو نفر از اعضای کمیسیون به منظور عضویت در کمیسیون ویژه حمایت از کاربران در فضای مجاری نخستین دستورکار بود که بر اساس آن آقایان علیرضابیگی و رشیدی کوچی با رای نمایندگان انتخاب شدند.

 

نماینده مردم شیراز و زرقان در قوه مقننه اظهار کرد: رای گیری برای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان از دیگر دستورکارهای اعضای کمیسیون بود که با موافقت نمایندگان مواجه شد.

 

وی ادامه داد: لایحه یک فوریتی تمدید مهلت های مقرر در تبصره های یک و دو ماده دو قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی با حضور نمایندگان بررسی و نهایتا بند ۴ این مهم با اصلاح عبارت ۱۵ سال تا پایان سال ۱۴۰۴ اصلاح شد.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین ماده ۵۶ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور نیز مورد بحث قرار گرفت اما بررسی ها نیمه تمام ماند و به جلسات آتی موکول شد.

 

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در پایان نشست امروز پیشنهاد کارگروه تقسیمات کشوری با موضوع ایجاد استان های جدید (استان سیستان و‌بلوچستان، اصفهان، فارس و کرمان) بررسی شد که نهایتا استان فارس از این امر حذف و مقرر شد این پیشنهاد برای بررسی بیشتر به کارگروه ارجاع شود.

https://hoorkhabar.ir/699143کپی شد!
23
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.