مدیر پروازی پر هزینه در روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر!

هورنیوز – یکی از موضوعاتی که مورد توجه دولت سیزدهم بوده و رئیس جمهور نیز به آن تأکید ویژه ای دارد حل معضل مدیران پروازی است. در واقع دولت حل این مسئله را به مثابه پایان دادن به این مهم با دلیل آسیب های آن اعلام کرده است. بطوریکه رییس جمهور علاوه بر اعلام رسانه ای و مشورتی بر حل این مسئله در خلال سفرهای استانی خود همواره این موضوع را مورد تأکید ویژه ای قرار داده است.

 

به عنوان مثال، در جریان سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، وی در نشست شورای اداری «یکی از بزرگترین معضلات استان خوزستان و از علل مهم عقب ماندن استان از قطار توسعه را مدیران پروازی دانست و اظهار داشت که این دسته از مدیران باید از چرخه مدیریت استان حذف شوند و به هیچ عنوان نمی پذیرند که مدیری در خوزستان و در برخی دیگر از استانها پروازی باشد و باید از چرخه مدیریت حذف شوند».

 

اما با این حال شواهد نشان می دهد آنچه به عنوان یک ضرورت جدی در بحث حذف مدیران پروازی مورد تأکید دولت بوده است نتوانسته عملیاتی شود و در اجرا گویا با کندی همراه شده یا به بوته فراموشی سپرده شده است؛ مصداق این موضوع «مرجان توحیدی» است که پست مدیریت روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر را در اختیار دارد. وی که از نورچشمی ها و انتصابات شریعتمداری وزیر سابق رفاه است و در قبال خوش خدمتی و توئیت زدن های خود به سود شریعتمداری در زمان وزارت او بر وزارتخانه صمت در ماجرای تخلف خودروها این جایگاه را بدست آورده بود، هم اکنون نیز در این پست در حال فعالیت است.

 

مرجان توحیدی که به دلیل خدمات توئیتریش در حمایت از شریعتمداری توانسته پاداش مدیریت بر روابط عمومی را دریافت کند ماهیانه ۲۵ میلیون تومان حقوق ثابت دریافت می کند و در این سال ها نیز چند صد میلیون وام گرفته است، به علاوه اینکه هزینه اقامت سه روزه وی به واسطه سبک مدیریت پروازی در این سال ها چند صد میلیون تومان بوده است. امثال توحیدی ها در گستره مدیریتی کشور کم نیستند اما آنچه در این باره مهم است همسویی گفتار و عمل دولت در برخورد با مدیران پروازی و حذف آنها از چرخه مدیریتی است که قول آن را رییس جمهور داده است.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بولتن نیوز

https://hoorkhabar.ir/698889کپی شد!
94
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.