مدیران جهادی و متخصص مسجدسلیمان را فدای سلیقه ی طایفه ای نکنید

هورنیوز – اگر تهدیدی بنام زلزله ی مسجدسلیمان تبدیل به فرصتی برای بازسازی این شهر شد و دیگران از دستش دادند… مرهون کوشش های یک جوان بی ادعا بود که فضیلتش ماندن میان مردم و دویدن بازخم های همین مردم بود که ۴۰ روز مداوم کوچه پس کوچه های مسجدسلیمان را درنوردید.

 

دیگران می گفتند خسارات چون بارِ جانی نداشت از درجه ی اهمیت کمتری برخوردار است، اما او می دانست چون شناخت و آگاهی کافی داشت که منازل مسکونی در مسجدسلیمان دارای قدمت بالا و از جنس مصالح کم دوام هستند، لذا از بازسازی ۱۱هزار واحد در حضور همگان از جمله مسئولین کشوری و لشکری دلیرانه دفاع کرد.

 

اگرعده ای فراموش کرده اند ما و این مردم محروم از یاد نبرده ایم که در روزهای پس از زلزله درحضور محسن رضایی، محمد مخبر، محمدباقر نوبخت و دیگران فریاد میزد مسجدسلیمان مستعد یک فاجعه است و با ارائه ی اطلاعات صحیح، دقیق و به موقع مبنای تصمیماتی بزرگ را فراهم کرد. به گونه ای که پس از اینکه او را کنار گذاشتند حدود ۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض، میلیاردها تومان تسهیلات کم بهره، ۲۵ میلیارد تومان جهت زیرساخت های شهرک امام رضا و ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای شهرک ولیعصر فراهم شد.

 

او در ذهن مردمش ماناست چراکه پابه پای آنها دوید تا کارش به یک هفته افتادن در آی سی یو بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان کشید. حال که اعضای شورای شهر با ۷ رای قاطع سکان هدایت شهرداری پرچالش و فربه را به او سپرده اند رواست این فرزند مسجدسلیمان که ۷ سال در یک نهاد انقلابی تحت زعامت رهبری معظم انقلاب خدمت کرده و ۳ سال مدیر نمونه شناخته شده است، مورد حمایت همگان قرار گیرد تا با برنامه ریزی و کارجهادی مسجدسلیمان رنجدیده را به ریل توسعه بازگرداند.

 

از همه ی مسئولین استان و شهرستان، استاندار جهادی و ولایتمدار، نماینده ی مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، اعضای شورای تامین و نهادهای امنیتی و نظارتی تقاضا داریم این جوان کارآمد و سختکوش که دل در گرو آبادانی این شهر محروم دارد را کمک و حمایت کنند تا شاهد افزایش امید و رضایتمندی عمومی باشیم. او مدیری جوان و جهادیست که محصول هزینه فایده نظام اسلامی است. همگان کمک کنند حکم ابراهیم جعفری شهنی بعنوان شهردار مسجدسلیمان توسط استاندار کاربلد خوزستان ابلاغ شود.

https://hoorkhabar.ir/698820کپی شد!
79
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • ساناز اگه مسئولین مربوطه دلسوز باشن وهدفشون خدمت به مردم باشه حتما موافقت میکنن .اگر مخالف این باشه یعنی فقط برای منافع شخصی دارن کار میکنن وخدمتی نیست...همه مردم شهر از درستکاری آقای جعفری خبر دارن واینکه مسئولین نمیدونن الله واعلم
منتشر شده۱