سرقت تجهیزات مخابراتی معضلی برای خوزستانی‌ها

هورنیوز – رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در حاشیه بازدید میدانی از محل سرقت‌ها و تخریب تجهیزات و منصوبات مخابراتی در شهر اهواز که با حضور مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات، مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده وزارت ارتباطات، معاون شبکه و مدیر مخابرات اهواز انجام شد، گفت: قطع تلفن و اینترنت به دلیل سرقت کافوها، کابل‌ها و تجهیزات مخابراتی مشکلات و چالش‌های زیادی برای هم استانی‌ها ایجاد کرده است.

 

او با بیان اینکه به دلیل آموزش مجازی دسترسی به شبکه تلفن ضرورت دارد، افزود: علیرغم کمبود تجهیزات و با توجه به شرایط موجود و افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی، همکاران در سطح استان با تلاش‌های بی وقفه خود سعی کرده اند با تأمین و نصب مجدد تجهیزات اقدام و مشکل ارتباطی مشترکان را رفع کنند.

 

فلاح زاده بیان داشت: با اجرایی شدن راهکار‌های پیشگیری سرقت از تجهیزات مخابراتی و با همکاری نیروی انتظامی به دنبال کاهش حجم این نوع سرقت‌ها در سطح استان هستیم و شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا دیگر شاهد تکرار سرقت و قطعی ارتباط شهروندان نباشیم.

 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: در این بازدید میدانی همچنین راهکار‌های امنیتی و طرح حفاظتی از اموال و تجهیزات مخابراتی و راه‌های پیشگیری از سرقت منصوبات به ویژه در نقاط حساس و همچنین اقدامات رفع خرابی قطعی‌های شبکه مخابراتی بررسی شد.

https://hoorkhabar.ir/698828کپی شد!
85