شهدای این مرز و بوم مدعی اصلی کم‌ کاری مسئولان هستند

هورنیوز – امینی شهردار اهواز افزود: این باعث افتخار من است که در نخستین مراسم عمومی که در آن حضور دارم، مراسم افتتاحیه یادمان شهدای اهواز است که توفیقی شد که با این شهدای بزرگوار تجدید میثاق کنیم.

 

وی تصریح کرد: شهدا از مدیران و مسئولان شهری و استانی انتظار دارند که با مدیریت صحیح و خردمندانه مشکلات و مسائل مردم این خطه شهید پرور را حل کنند چراکه وضعیت فعلی این شهر، در شأن مردم اهواز نیست.

 

شهردار اهواز در بخشی دیگر گفت: شهدای این مرز و بوم مدعی اصلی کم‌کاری مسئولان هستند و بر گردن همه ما حق دارند.

 

امینی با اشاره به حجم بالای مسائل و مشکلات شهر اهواز بیان داشت: مسائل مردم این شهر بسیار زیاد است و به تنهایی و بدون کمک مردم و مدیران خدوم، نمی‌توان قدمی از قدم برداشت، لذا دست یاری به سوی مردم دراز می‌کنم.

 

شهردار اهواز گفت: جای شهید بزرگوار سردار سلیمانی در این محفل خالی است؛ شنیده‌ایم این بزرگوار برای اتمام این پروژه در پیگیری‌هایی که داشت قول داده بود برای افتتاح این یادمان حضور پیدا کند و امشب به اتفاق شهید علی هاشمی، هر دو بزرگوار میزبان اصلی این محفل هستند.

 

وی افزود: اگر فرصت‌سوزی شود و هر کس در جایگاه  خود در زمینه استفاده از امکانات موجود برای بهتر شدن شرایط زندگی مردم، کوتاهی کند قطعا اولین مدعیان ما شهیدان هستند که امشب نیز به بهانه بهره‌برداری یادمان یکی از پر افتخارترین سرداران شهید، گرد هم آمدیم.

 

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

پرسنل خدوم شهرداری، شهر را تمیز می‌کنند و شهروندان فهیم آن را پاکیزه نگه می‌دارند.

https://hoorkhabar.ir/698778کپی شد!
99