چرا تغییر در معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر به طول انجامیده است؟

هورنیوز – معاونت خدمات شهری شهرداری از تاثیرگذارترین معاونت‌های شهرداری به شمار می‌آید، مسئولیتی که از جمع‌آوری پسماند تا لکه‌گیری آسفالت و … به این معاونت ارتباط دارد که چند سال است با سرپرست در شهرداری شوشتر اداره میشود.

 

در ماه‌های گذشته استانداری خوزستان درباره تغییر در این معاونت به کرات به شهرداری شوشتر تذکر داده است، تحصیلات، تخصص و … از جمله مسائلی بوده که در مکاتبات استانداری خوزستان به آن استناد شده است.

 

از روزهای اولیه آغاز به کار شورای اسلامی دور جدید شوشتر و پس از نارضایتی از سرپرست کنونی مبنی بر ضعف و وجود مشکلات موجود رایزنی‌ها درباره تغییر در این معاونت شهرداری بشدت به گوش می‌رسد، منابع موثق در این اداره ابراز داشته‌اند که برخی اعضای شورای اسلامی شهر اذعان داشته‌اند که این تغییر پس از انتصاب شهردار شوشتر انجام می‌شود.

 

طی روزهای گذشته در جلسه معاونت خدمات شهری در شهرداری شوشتر نیز درباره همکاری در این معاونت، امور بر زمین مانده و… مباحثی طرح شده است، برخی حاضران در این جلسه به اختلاف نظر با این معاونت در جلسه فوق‌الذکر اشاره کرده‌اند و بر ناکارآمدی و عدم توان سرپرست کنونی اعتراضاتی داشته اند.

 

امید است با ورود شورای شهر به این موضوع و تعیین شخصی متخصص و مجرب و کاربلد شاهد شکوفایی در خدمات دهی به شهروندان در شهرداری شوشتر باشیم.

https://hoorkhabar.ir/698677کپی شد!
96