بررسی ترک فعل‌های حسن روحانی

هورنیوز – حجت الاسلام حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شکایت از حسن روحانی رئیس جمهور سابق در این کمیسیون اظهار داشت: پرونده‌ای درباره ترک فعل‌های حسن روحانی رئیس جمهور سابق در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تشکیل شده و این کمیسیون در حال رسیدگی به ابعاد مختلف آن است.

 

وی افزود: بیش از ۵۰۰ هزار امضا و شکایت از حسن روحانی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رسیده است و حتی برخی از طومارها هم به این کمیسیون رسیده که خیلی از آنها به صورت دستی نوشته شده و امضاهای مردمی دارد که به آنها هم رسیدگی خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شده که تیم بازرسی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به نهاد ریاست جمهوری رفته و در آنجا مستقر شود تا برخی از ترک فعل‌ها و یا حتی فعل‌هایی که رئیس جمهور سابق داشته است را بررسی کند؛ این تیم وظیفه رسیدگی به تمامی اسناد و ابعاد مختلف این پرونده را برعهده دارد.

 

شجاعی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شأن حقوقی مستقلی دارد و اختیاراتی را هم بر اساس قانون دارد که ابزارهای بسیار قوی هم دارست.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف مکلف به همکاری با کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هستند و برای رسیدگی به پرونده‌های مختلف هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

شجاعی افزود: زمان استقرار تیم بازرسی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در نهاد ریاست جمهوری برای بررسی ترک فعل و یا فعل‌هایی که رئیس جمهور سابق انجام داده مشخص نیست اما چون مصوبه کمیسیون از حتماً باید اجرا شود.

https://hoorkhabar.ir/698662کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.