روحانی به توچال می رفت و رئیسی روزهای تعطیل بین کارگران است

هورنیوز – ابوالفضل ابوترابی با اشاره به حضور آیت‌الله رئیسی در بین مردم و انجام سفر‌های استانی گفت: در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی شاهد بودیم که وی با لباس‌های گران قیمت خارجی در روز‌های تعطیل به توچال و اماکن تفریحی می‌رفت، اما الان رئیس جمهور در روز‌های تعطیل در بین مردم و کارگران حضور دارد.

 

وی بیان کرد: شاهد بودیم که دولت قبل تنبل متکبر و اشرافی بود، اما این دولت هیچ‌گونه تکبری ندارد. حسن روحانی با ماشین‌های گرانقیمت تردد می‌کرد و هزینه زیادی را به بیت المال تحمیل می‌کرد، اما رئیس‌جمهور فعلی این ویژگی را ندارد و در بین مردم حضور پیدا می‌کند.

 

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگرش اشرافی‌گری بسیار خطرناک است. خوشبختانه رئیس جمهور فعلی این ویژگی را ندارد و در میان مردم تردد می‌کند و هر جا که به صورت میدانی حضور داشته است، تا حد زیادی توانسته مشکلات آن بخش را مرتفع کند.

 

ابوترابی اظهار داشت: رئیس جمهور فعلی فردی پرکار است و در روز‌های تعطیل و جمعه سفر‌های مهمی را انجام می‌دهد که این یک دستاورد حائز اهمیت است. این در حالی است که کسی نمی‌توانست در روز‌های تعطیل حسن روحانی را ببیند.

 

وی افزود: روحانی در یک سال و نیم گذشته حتی به مجلس هم نیامد و این مسئله نشان دهنده تکبر و غرور وی بود. این در حالی است که رئیسی هر کجا که مشکل وجود دارد، حضور میدانی دارد و سعی می‌کند که خودش از نزدیک مشکل را ببیند.

 

ابوترابی بیان کرد: ما شاهد بودیم که سید ابراهیم رئیسی حتی خودش در بیمارستان خوزستان هم حضور پیدا کرد. همچنین در شرایطی که مردم مشکلاتی در زمینه دریافت داروی کرونا داشتند، خودش شخصاً به آن داروخانه‌ها مراجعه کرد. این مسئله نشان می‌دهد که رئیسی حتی در مراکز پر خطر کرونایی هم اگر نیاز باشد، حضور پیدا می‌کند. این در حالی است که در یک سال و نیم گذشته روحانی حتی به مجلس هم نیامد و آنقدر روی صندلی خودش نشست که بنده فکر می‌کنم در روز قیامت نه تنها باید پاسخگوی مردم باشد، بلکه باید پاسخگوی آن صندلی ریاست جمهوری هم باشد!

 

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیسی فضای امیدوار کننده‌ای را در کشور به وجود آورده است. دولت جدید در گام اول اقدام بسیار ارزنده‌ای در زمینه واکسیناسیون کرونا انجام داد و نمره قابل قبولی دریافت کرد.

 

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در یک ماه چند برابر زمان دولت روحانی واکسن وارد کشور کرد و الان شاهد سرازیر شدن سیل واکسن به داخل کشورمان هستیم.

 

ابوترابی اظهار داشت: دولت رئیسی توانست به سرعت به مطالبه واکسیناسیون کرونا پاسخ مثبت دهد و مردم منتظر هستند که دولت در عرصه‌های دیگر هم اقدامات مهم و جهادی خود را نشان دهد.

https://hoorkhabar.ir/698094کپی شد!
113
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.