تبدیل بیش از ۳۶ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خود نگهدار در اهواز

هورنیوز – مهرداد فارسی مدان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز امروز با بیان اینکه این عملیات با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال به پایان رسید افزود: پروژه عملیات تعویض سیم به کابل خودنگهدار با نصب تعداد چهار دستگاه ترانس در مناطق کوی پلیس، مستغلات، ترابری، فولادشهر و قسمتی از کوی ایثار توسط امور برق منطقه سه اهواز انجام شد.

 

وی ادامه داد: این پروژه در راستای طرح ملی کاهش تلفات انرژی افزایش پایداری و تحقق چشم انداز ۱۴۱۰ شرکت و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی به ازای هرمشترک درسال انجام شد.

 

فارسی مدان با اشاره به مزایای استفاده از کابل‌های خود نگهدار در شبکه توزیع گفت: استفاده از این نوع کابل‌ها باعث افزایش تاب آوری، کاهش استفاده غیرمجاز از برق، بهینه سازی شبکه فشارضعیف،کاهش حوادث و هزینه شاخه زنی، کم شدن خطر آتش سوزی در مناطق دارای درخت و صیانت از محیط زیست می‌شود.

 

وی افزود: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، به صورت مستمر در تمامی مناطق و شهرستان‌های تابعه این شرکت در حال انجام است.

 

هفته گذشته نیز بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه سیمی در منطقه زیتون کارگری اهواز، به کابل خود نگهدار تبدیل شد. شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است.

 

https://hoorkhabar.ir/697886کپی شد!
84
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.