واکسیناسیون بخش قابل توجهی از رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل خوزستان

هورنیوز – فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به اینکه کارکنان و همچنین رانندگان ناوگان عمومی به عنوان یکی از مشاغل پرخطر در زمینه بیماری کرونا به شمار می‌روند، واکسیناسیون آن‌ها از ۲۳ مردادماه آغاز شد.

 

وی افزود: مشخصات ۲۸ هزار و ۷۹۹ نفر از رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل کالا و مسافر به وزارت بهداشت ارائه شده است و روند واکسیناسیون ادامه دارد.

 

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: از این تعداد ۲۰ هزار و ۸۲۶ نفر راننده کالا، ۵ هزار و ۷۶۷ نفر راننده حوزه مسافر، ۱۶۳ نفر راننده وانت بار، ۳ نفر راننده بخش روستایی، ۱۰۳۸ نفر متصدی امور کالا، ۵۶۶ نفر متصدی امور مسافر و ۴۳۶ نفر نیز سایر کارکنان هستند.

 

غزیعلی با بیان اینکه تاکنون تعداد قابل توجهی از واجدان شرایط واکسینه شده‌اند، گفت: تمام افرادی که تاکنون نسبت به واکسیناسیون کووید ۱۹ اقدام نکرده‌اند می‌توانند به مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

 

وی عنوان شد: رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در اداره‌کل راهداری همواره مورد تاکید بوده و با توجه به بخشنامه‌های ستاد استانی کرونا، شرایط دورکاری کارکنان اعمال می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/697866کپی شد!
20
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.