حقوق های نجومی در پتروشیمی امیرکبیر/ مدیرعامل شرکت در زمان آتش سوزی خوزستان نبوده است!

به گزارش هورنیوز، همانگونه که حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اعتراض نسبت به انتصاب افرادی که با رانت منصوب شده و یا در مجموعه مدیریتی خود فساد و ناتوانی داشته اند راهکارهای گسترده ای در مجلس عنوان کرده بود و از سویی دیگر نیز با توجه به روحیه فساد ستیزی حضرت آیت الله رئیسی و نظر وی مبنی بر خشکاندن ریشه های فساد انتظار می رود هرچه سریعتر در خصوص افرادی که طی سالهای گذشته از سیستم رانت به برخی مدیریت ها رسیده اند بازخواست شود تا اگر احتمالا تخلفاتی صورت پذیرفته باشد پاسخگوی عملکرد خود گردند.

 

باتوجه به این موارد و برخی گزارش های رسیده از سوی مخاطبین در خصوص عملکرد عبدالکریم پهلوانی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، انتظار پاسخگویی از مسئولین نظارتی بر این مجموعه لازم است و امیدواریم وزارتی های تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به موارد مطرح شده دلایل شفاف خود را به این رسانه اعلام نمایند.

 

یکی از سوالات پرسیده شده در خصوص آتش سوزی پتروشیمی امیرکبیر است که این منابع اعلام می دارند در روز حادثه عبدالکریم پهلوانی به دلیل پروازی بودن در محل کار و خوزستان حضور نداشته و این حادثه باعث ضرر چند ده میلیارد تومانی به شرکت مذکور شده و تا کنون در این خصوص پاسخ صریح و شفافی به رسانه ها اعلام نشده است!؟

 

همچنین اشاره شده که چرا پهلوانی، برخی کارکنان و مدیران او حقوق بالاتر از شصت میلیون تومان دریافت می کنند که این میزان بیشتر به حقوق های نجومی و غیر قانونی شباهت دارد؟!

 

از سویی دیگر استخدام غیر بومی ها مخصوصا در حوزه مالی این شرکت مطرح شده که شائبه های بسیاری را ایجاد کرده و پرسیده شده که چرا با وجود تعداد بالایی افراد بومی منطقه و با تخصص در مباحث مالی و… وی دست به استخدام غیربومی ها در این حوزه زده است؟

 

و نکته بسیار مهم اینکه از برخی مسائل دیگر در حوزه بازرگانی، انبارها و خرید البسه ورزشی با مبالغ غیر قابل باور چند میلیاردی این شرکت از یک فروشگاه ورزشی خبر داده شده که اسنادی هم در این خصوص وجود دارد و چنانچه مراجع نظارتی خواستار آن شوند ارائه می شود.

 

در پایان با توضیح اینکه ۵۲ درصد سهام پتروشیمی امیرکبیر متعلق به بانک رفاه بوده و حدود ۱۰ درصد دیگر مربوط به صندوق بازنشستگی، از مسئولین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر مراجع نظارتی انتظار می رود به موارد مطرح شده پاسخگو باشند.

https://hoorkhabar.ir/697759کپی شد!
92
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.