با ایجاد شغل در خوزستان امنیت بالایی خواهیم داشت

هورنیوز – سردار احمد خادم‌سیدالشهدا در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که امروز ۱۸ شهریورماه با حضور وزیر کشور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: قبول مسئولیت و تلاش جهت رضایت خداوند در این شرایط حساس فرصتی است تا انسان‌های با ایمان خود را آزموده و دین خود را به اسلام و شهدا ادا کنند.

 

وی افزود: با تلاش و تعامل میان بخش‌های مختلف استان، بیش از ۱۰۰ جلسه کارشناسی امنیتی و ۳۵ جلسه شورای تامین در استان برگزار شده است و در این زمینه توانسته‌ایم مسایل امنیتی استان خوزستان را رصد کنیم.

 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه بحث اشتغال با امنیت گره خورده است، گفت: آنچه برای ما در خوزستان مهم است و باید به آن کمک شود، مساله اشتغال است.

 

خادم‌سیدالشهدا عنوان کرد: توجه به اجرای طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری می‌تواند به ایجاد اشتغال در خوزستان کمک کند زیرا اجرای این طرح برای بیش از ۲۰۰ هزار نفر اشتغال‌زایی می‌کند.

 

وی ادامه داد: اجرای چنین طرح‌هایی در بخش‌های مختلف باعث ایجاد شغل می‌شود و از قِبل ایجاد اشتغال، مشکل امنیت در استان حل خواهد شد.

 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: اگر مساله اشتغال و حاشیه‌نشینی در استان برطرف شود، قطعا یک نفر اغتشاشگر در خوزستان نخواهیم داشت.

 

وی افزود: قطعا در قبل ایجاد شغل، امنیت در خوزستان خواهیم داشت و از رئیس جمهور در این زمینه درخواست داریم تابه مساله اشتغال استان توجه جدی کند.

 

 

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/697694کپی شد!
74
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.