از سرگیری صادرات مستقیم محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان

هورنیوز – امین آسیابان مدیر عامل فولاد اکسین اظهار کرد: این شرکت طی دو سال گذشته موانعی بر سر راه صادرات مستقیم بنام خویش داشت که با رفع آنها و برنامه ریزی مناسب توانست ضمن انعقاد قراردادهایی با خریداران کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس، صادرات محصولات خود را مجدداً آغاز نماید.

 

وی خاطر نشان کرد: این شرکت به واسطه تولید ورق های فولادی عریض در کلاس جهانی و قابل رقابت با برترین تولیدکنندگان دنیا، توانسته نظر مصرف کنندگان خارجی بویژه اروپایی ها را به خود جلب نماید.

 

آسیابان در پایان خاطر نشان کرد: صادرات پایدار محصولات فولادی جزء اهداف استراتژیک شرکت فولاد اکسین خوزستان بوده و برنامه ریزی لازم جهت تحقق برنامه صادرات ۶۵۰۰۰ تنی ورق های با ارزش افزوده بالاتر طی سال۱۴۰۰در راستای تأمین منابع ارزی خرید قطعات و تجهیزات کارخانه انجام گرفته است.

 

مدیر عامل فولاد اکسین اظهار داشت: نکته حائز اهمیت آن است که کلیه مراحل فرآیند صادرات ورق از بازاریابی و مذاکره با مشتریان خارجی تا انجام تشریفات گمرکی و امورات بندری محموله های صادر شده ورق، برای نخستین بار و مستقلاً در شرکت فولاد اکسین خوزستان انجام گرفته است.

 

آسیابان افزود: بنا بر اظهار خریداران اروپایی، ورق های تولیدی این شرکت کیفیت بسیار مناسبی دارند به گونه ای که مصرف کنندگان ورق، آن را برتر از نمونه های آسیایی و در رده نمونه های اروپای غربی قرار می دهند.

https://hoorkhabar.ir/698811کپی شد!
17
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.